اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

در قالب طرح اکرام ایتام با مشارکت بسیج و سپاه خوزستان : جذب ۶ هزار حامی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد خوزستان

جمال شیبه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با تلاش صورت گرفته استان خوزستان در جذب حامی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین رتبه اول مشارکت بسیجیان در کشور را بدست آورد.
وی بابیان اینکه اجرای طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی کودکان یتیم و نیازمند با همکاری حوزه بسیج خوزستان در حال اجرا است اظهار داشت: برنامه هدف‌گذاری شده در مشارکت بسیج در طرح ایران مهربان، جذب چند برابری حامی است که اکنون بخشی از این برنامه محقق شده است.
مدیر کل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه در ثبت نام حامیان سپاه و بسیج ، استان خوزستان پیشرو در کشور است دامه داد:  از این پس همکاری کمیته امداد و سپاه خوزستان در راستای طرح ایران مهربان گسترش می یابد.
شیبه با اشاره به اینکه مقررشده سپاه و بسیج استان درزمینه جذب حامی برای یتیم با این نهاد حمایتی همکاری کنند افزود: تاکنون بیش از ۶ هزار نفر حامی با کمک بسیج خوزستان در قالب طرح هر کارمند حامی یک یتیم و  طرح نوین هر بسیجی یک حامی جذب شده است.
وی در ادامه با اشاره به همکاری انجام شده در خصوص اجرای پویش مردمی ایران مهربان به منظور جذب حامیان جدید برای فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، افزود: اجرای پویش ایران مهربان با هدف جذب حامیان جدید برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه خوزستان سرعت می گیرد تا هیچ یتیمی در این استان بدون حامی نباشد.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان در ادامه با اشاره به حمایت بسیج و سپاه در محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی معیشتی نیازمندان استان اظهار داشت: تاکنون بسیج خوزستان در ساخت مسکن، کمک هزینه ازدواج ،تهیه جهیزیه و اشتغال همچنین اجرای طرح مواسات و ایران همدل و تهیه بسته های معیشتی همکاری شایانی داشته و یاری گر کمیته امداد بوده است.

۱۳۰ هزار خانوار در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا