اخبار خوزستاناقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

توزیع۲۰۰میلیارد ریال بسته های بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد خوزستان / ۱۳ هزار خانوار در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند

جمال شیبه امروز شنبه  ۲ اسفندماه درجمع خبرنگاران اظهار کرد:  این تعداد بسته حمایتی بین ۳۱ هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد خوزستان با اولویت زنان سرپرست خانوار، بیماران زمین‌گیر و مددجویان دارای ریسک توزیع شد.

وی با اشاره به عملکرد کمیته امداد خوزستان در دوران کرونا افزود: آموزش نکات بهداشتی از طریق بخش مددکاری و مشاوره و هشدار دادن به مددجویان و بیماران زیر پوشش این نهاد به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور نیافتن در مکان های شلوغ از جمله اقدامات این دستگاه در مقابله با این ویروس است.

شیبه ادامه داد: تخصیص کمکهای نقدی از کمیته امداد کشور به ۹ هزار مددجوی دارای بیماری خاص، صعب العلاج و همچنین مددجویان زمین گیر و سالمندان دارای بیماری زمینه ای استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات در این دوران بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: تغییر کاربری حدود ۲۰ کارگاه تولیدات مددجویی با بیش از ۱۲۰ نفر کارآفرین امداد جهت تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه با همکاری سپاه، توزیع بیش از ۲۲۵ هزار ماسک سه لایه، ۲۶ هزار دست لباس بیمارستانی (گان)، ۱۸ هزار دست لباس بیمار و بیش از ۸۷ هزار لیتر محلول ضدعفونی در بین مددجوان با همکاری مراکز خیریه از دیگر اقدامات در شرایط کرونایی بوده است.

وی گفت: تمام خدمات کمیته امداد به صورت آنلاین در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته است، و آنها می توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.e.emdad.ir درخواست‌های مورد نظر خود را ثبت کنند تا این درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن  رسیدگی شده  و نتیجه به اطلاع آنها برسد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا