اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

استاندار خوزستان اعلام کرد: کاهش تعداد کارکنان حاضر در ادارات خوزستان به ۱۰ درصد تا پایان سال

به گزارش خوز ۲۴ از اهواز – قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه ۱۶ اسفندماه در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان اظهار داشت: پیش از این فعالیت ادارات غیرضروری با ظرفیت ۳۰ درصد بود که به دلیل افزایش بار مراجعات این رقم،  باید به ۱۰ درصد کاهش یابد.

وی با بیان اینکه نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت جدی تر اعمال شود افزود: انتظار داریم که مردم در موارد غیرضروری به ادارات مراجعه نکنند همچنین  باید ورود و خروج به استان با جدیت بیشتری کنترل شود.

استاندار خوزستان تاکید کرد گفت: ورود و خروج به شهرستان های قرمز استان همچنان ممنوع است و از مردم انتظار داریم که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا بتوانیم دوره اوج بیماری را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه برای مهار بیماری به همت و عرم همگانی مردم نیاز داریم افزود: نظارت بر اصناف باید به صورت ویژه اجرا شود و دستفروشان باید جمع آوری شوند. ما هدفمان خدمت به مردم و به ویژه اصناف است اما وظیفه اصلی ما در وهله نخست ، صیانت از جان و سلامت مردم است.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر تفاوت ویروس انگلیسی با نوع قبلی از نظر قدرت انتشار و نحوه عملکرد وتاثیر بر بدن افراد، گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که اقدامات موثری برای جبران ضرر کسبه انجام دهیم. من تمام تلاش خود را انجام می دهم که مجوزات لازم برای فعالیت بازاریان را بگیریم بگونه ای که به زندگی و منبع روزی و رزق آنها لطمه نخورد.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا