اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

مدیرکل کمیته اماد امام خمینی (ره) خوزستان: ۶۰ درصد مددجویان کمیته امداد خوزستان بانوان سرپرست خانوار هستند

به گزارش خوز ۲۴ از اهواز، «جمال شیبه» امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن) در دیدار با بانوان شاغل در کمیته امداد خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار کرد: همه ما در مجموعه امداد قدردان زحمات بانوان هستیم چرا که علاوه بر نقش مادری و همسری، همه تلاش خود را جهت رسیدگی به کار مددجویان به کار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته اماد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: جامعه مخاطب ما در امداد، نیازمندان و به ویژه زنان سرپرست خانوار هستند و خدمت به این عزیزان بسیار ارزشمند بوده و دعای نیازمندان همواره همراه همکاران این مجموعه است.

وی با بیان اینکه شخصیت حقوقی شما به عنوان یک بانوی امدادگر در این نهاد مقدس که با محرومین‌ترین اقشار سر و کار دارید بسیار والا و ارزشمند است اضافه کرد: با تشویق جوانان خیر و بانوان نیکوکار می‌توان از ظرفیت آنها برای حل مشکلات مددجویان استفاده کرد.

شیبه بر توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و ادامه داد: ۶۰ درصد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند از این رو خدمت به این افراد بسیار مهم است و باید در اولویت کاری مجموعه امداد باشد.

وی اشتغال و خودکفایی مددجویان را مهمترین راهبرد این نهاد برای خانواده‌های تحت حمایت دانست و تصریح کرد: در کنار گسترش و تشویق اشتغال‌های خردخانگی، باید به موضوع فرزندپروری و رسیدگی به امورات خانوادگی نیز توجه شود.

در پایان از تلاش بانوان شاغل در اداره کل کمیته امداد خوزستان تقدیر شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا