ایران و جهان

یک وبیست دقیقه ساعت صفر انتقام/اجماع رزمندگان مقاومت گرد فرمانده


خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها، اسمامحمودی: یک سال از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گذشت اما با گذر زمان داغ بر سینه نشسته ملت‌های منطقه فروکش نکرده است.

شهادت سردار سلیمانی هر چند مردم ایران را عزادار کرد و خسران و تاثری جبران ناپذیر ایجاد کرد اما موجب بیداری مردم کشورهای محور مقاومت شد.

ساعت یک و بیست دقیقه در چنین شبی حاج قاسم سلیمانی که ناجی بسیاری از مردم مظلوم منطقه از ستم تروریست‌ها بود و امنیت را با حضورش همراه می‌آورد قربانی کشوری حامی تروریسم شد و محور آمریکایی – عبری و عربی یکی از اصلی ترین عوامل ثبات و مقاومت در منطقه را ترور کرد.

این خبر در مرحله اول از نظر تئوریسین‌های آکادمی‌های غربی می‌توانست منجر به ضعف محور مقاومت شود اما حاج قاسم مردی بود که حتی شهادتش هم موجب اتحاد بیشتر محور مقاومت و برداشتن یک گام عملی رو به جلو برای محو اصلی ترین حامی تروریست‌های یعنی آمریکا از منطقه شد.

منتقمان خون حاج قاسم مصمم‌تر از همیشه هستند

حالا دیگر نیروهای آمریکایی امنیتی که قبلاً در منطقه داشتند را ندارد و گروه‌های جهادی در کشورهای محور مقاومت از هر فرصتی برای راندن آنها از خاورمیانه استفاده می‌کنند و در حالت تدافعی قرار گرفته‌اند.

خون شهید سلیمانی چنان اثری در منطقه گذاشته که مکتب سلیمانی به آرمانی برای جوانان تبدیل شده است

خون شهید سلیمانی چنان اثری در منطقه گذاشته که مکتب سلیمانی به آرمانی برای جوانان تبدیل شده و عمق استراتژیک فرهنگ مقاومت بیشتر شده است و هر کدام از رزمندگان مقاومت، از مرزهای لبنان تا سوریه، عراق، کویت، عربستان، یمن، افغانستان منتقم خون شهید سلیمانی هستند و سعی می‌کنند فرزندان خود را در مکتب سلیمانی پرورش دهند و وصیت نامه او را سرلوحه خود قرار داده‌اند.

این شعار نیست و خون شهیدان حالا درختی را آبیاری می‌کند که درنهایت منجر به خلق حماسه‌ای در قلب مردم منطقه شده است نکته جالب اینکه این حماسه محدود به شیعیان نیست و برادران سنی هم در شعاع جبهه مقاومت قرار گرفته‌اند.

نگاهی به افرادی که امشب در گلزار شهدای کرمان حضور دارند و به عزاداری برای حاج قاسم می‌پردازند نمایی کوچک اما پرمعنا از آن چیزی است که به آن فرهنگ سلیمانی می‌گویند.

حضور چهره‌های تأثیر گذار محور مقاومت طی سال گذشته نشان داد که مقاومت با حضور سردار قآنی و هدایت‌های امام خامنه ای همچنان پر جوش و خروش است.

نگاهی به افرادی که امشب در گلزار شهدای کرمان حضور دارند و به عزاداری برای حاج قاسم می‌پردازند نمایی کوچک اما پرمعنا از آن چیزی است که به آن فرهنگ سلیمانی می‌گویند

رزمندگان حالا به منتقمان خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تبدیل شده‌اند و آرمان آنها یعنی اخراج آمریکا از منطقه را دنبال می‌کنند.

در حال حاضر ویژه برنامه‌های لحظه شهادت در گلزار شهدای کرمان در حال برگزاری است، هر یک از افرادی که پس از چند کیلومتر پیاده روی خود را مرقد شهید سلیمانی رسانده‌اند چشمانی مملو از اشک و اراده‌هایی آهنین برای انتقام از مسببان ترور حاج قاسم دارند.

پای صحبت‌های آنها می‌نشینیم، رحمان اغلو خود را از ترکیه به گلزار شهدا رسانده اما او تنها کسی نیست از ترکیه به اینجا آمده چند روز قبل کاروانی از ترکیه به کرمان رسید و خود را به مرقد سردار دل‌ها رسانده است.

سردار تنها متعلق به مردم ایران نیست بلکه مردم ترکیه مجذوب او هستند

مرقد شهید سلیمانی حالا دل‌های بسیاری را مانند رحمان به این مکان جذب کرده است، رحمان می‌گوید: سردار تنها متعلق به ایران نیست در ترکیه بسیاری از جوانان او را الگوی خود قرار داده‌اند، مسلمانان ترکیه چه شیعه و چه سنی او را دوست دارند.

وی می‌گوید: آمریکا و اسرائیل دشمن مشترک همه ما هستند و فتنه داعش را به وجود آوردند و این فتنه به درون مرزهای ما هم رسید و بمب گذاریهای متعدد انجام شد اما این یعنی داعش دشمن همه ما بود و سردار با شکست داعش نشان داد ملت‌های منطقه در صورت اینکه بر توان خود متکی باشند می‌توانند دشمنان را دور کنند حالا ما اینجا در کنار رزمندگان دیگر کشورها قرار داریم و با آنها عهد می‌بندیم برای رسیدن به اهداف حاج قاسم هم قدم شویم.

ما آمده‌ایم عهد ببندیم در این جبهه در کنار سایر بیدار دلان هستیم

او می‌گوید: متأسفانه برخی حکام فاسد در کشورهای اسلامی به جای مقابله با اسرائیل آنها را در خانه خود آورده‌اند و این یعنی هیچ درکی از اسلام ندارند در صورتیکه این مردی که اینجا خوابیده است با دستهای خالی اما اندیشه‌های بلند اسرائیلی‌ها را در جنگ ۳۳ روزه شکست داد و جوانان لبنانی شب روز با اسرائیلی‌ها درگیر هستند در غزه هم اسرائیل خون مسلمانان را می‌ریزند اما استراحتشان را در سواحل برخی از کشورهای مسلمان می‌کنند و این یعنی وظیفه رزمندگان جبهه مقاومت هم در جبهه نظامی و هم فرهنگی سنگین است و ما آمده‌ایم عهد ببندیم در این جبهه در کنار سایر بیدار دلان هستیم.

افرادی که دستور ترور دادند نباید روی آرامش ببینند

وی در خصوص درخواستش از جبهه مقاومت می‌گوید: ما فقط انتقام خون حاج قاسم را می‌خواهیم، افرادی که دستور ترور حاج قاسم را دادند نباید آرامش داشته باشند و باید قصاص شوند.

کنار رحمان یکی دیگر از دوستداران جبهه مقاومت نشسته است اما با ملیتی دیگر نامش حسین و لبنانی است و می‌گوید: مردم جنوب لبنان بسیار قدر دان شهید قاسم سلیمانی هستند، جوانان حزب الله ایشان را بسیار دوست دارند و در کمین اسرائیلی نشسته‌اند.

زنان لبنانی پسرانی مانند حاج قاسم و عماد تربیت می‌کنند

این فعال جبهه مقاومت می‌گوید: نمی‌توانم غمم را پنهان کنم و اشک‌هایم را کنترل کنم همراه ما فقط مردان نیستند در کاروان ما زنان و دختران لبنانی هم هستند که فرزندان خود را می‌خواهند همچون حاج قاسم و عماد بزرگ کنند در کنار حاج قاسم چندین نفر از سرداران ایران که برای دفاع از حرم و کمک به ما شهید شده‌اند می‌بینیم اینها الگوی ما هستند.

مردم جنوب لبنان بسیار قدر دان شهید قاسم سلیمانی هستند، جوانان حزب الله ایشان را بسیار دوست دارند و در کمین اسرائیلی نشسته‌اند

وی گفت: وصیت نامه حاج قاسم مهم است شیخ حسن نصرالله سخنرانی‌های مهمی در این مورد کرده است و حالا باید توجه به فرمایشات رهبر فرزانه ایران اسلامی یعنی امام خامنه ای از کشورهای اسلامی بسیار هوشیار تر دفاع کنیم، در حال حاضر مرزها از بین رفته و جبهه مقاومت ما را به هم پیوند داده است.

حسین می‌گوید: باید انتقام خون ابومهدی و قاسم سلیمانی را بگیریم و نشان دهیم که باید کنار یکدیگر با اتحاد بمانیم و خون سلیمانی‌ها ما را به هم وصل کرده است.

شیعیان عرب خلیج فارس در کنار ملت‌های مظلوم منطقه خواستار انتقام از ترویستها هستند

ابراهیم خلیل در گوشه‌ای از گلزار شهدای کرمان نشسته و عزاداری مردم کرمان را می‌بینید، از کویت آمده است و می‌گوید: شما باید شاکر باشید که چنین کشوری دارید، چنین شهدای خود را تکریم می‌کنید، در بسیاری از کشورهای مسلمان شیعیان حتی امکان برگزاری آزادنه اعتقادات خود را هم ندارند.

وی می‌افزاید: اینکه مردم چنین عاشقانه شهید قاسم را دوست دارند و اهالی این شهر عزاداری می‌کنند صحنه‌هایی بسیار زیبا خلق می‌کند اما جوانان ما هم فرهنگ مقاومت را درک کرده‌اند و آرزوی آزادی قدس و محو اسرائیل را داریم، ترور سلیمانی و المهندس توجه بسیاری را به خود جلب کرد و از خود سوال کردند او چه کسی بود که اسرائیلی‌ها و وهابی‌ها از شهادتش شادمان شدند و چه شد که آمریکایی‌ها او را شهید کردند و جوابش بسیاری از مردم را بیدار کرد.

خواستار خروج آمریکا از خلیج فارس و عراق و سوریه هستیم

وی با افتخار به حمله ایران به پایگاه نظامی آمریکا اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ کشوری جرأت نکرده بود آنها را چنین ذلیل کنند و این نشان از شجاعت رزمندگان ایرانی دارد و مایه افتخار است و حالا می‌خواهیم که آمریکا از منطقه برود و این خواسته‌ای به حق است آنها اشغالگر هستند و باید فوری عراق و سوریه را ترک کنند.

ابو محمد کاظم چهره‌ای گرفته دارد و غم گلویش را گرفته و می‌گوید: ما ملت عراق امنیت خود را از این مرد داریم، او در حالی که داعش نیمی از کشور ما را گرفته بود مردم عراق را نجات داد و همه مدیون او هستیم از او به عنوان یک قهرمان در عراق یاد می‌کنند.

حاج قاسم قهرمان ملت عراق است

وی تاکید می‌کند که دشمن و بعثی‌ها بسیار تلاش می‌کنند که بین ملت‌ها جدایی ایجاد کنند اما ملت عراق تاریخ را به چشم خود دیده‌اند، همین بعثی‌ها در زمان حمله داعش در خانه‌ها و در کنار زن هاشان پنهان شده بودند و یا به آنها کمک می‌کردند اما حاج قاسم با رزمندگان حشدالشعبی و برادران ایرانی ما را نجات دادند، داعش تا نزدیکی بغداد هم آمدند اما حالا اثری از آنها نیست، حاج قاسم مهمان ما بود خجالت می کشیم که در کشور ما ترور شد اما پیمان می‌بندیم که انتقام می‌گیرم ما تا آخرین قطره خون مان برای خروج آمریکا از منطقه تلاش می‌کنیم و مسببان ترورش را قصاص می‌کنیم.

پیمان می‌بندیم که انتقام می‌گیرم ما تا آخرین قطره خون مان برای خروج آمریکا از منطقه تلاش می‌کنیم و مسببان ترورش را قصاص می‌کنیم

بدرالدین هم از مبارزان سوری است که می‌گوید: هنوز هم برادران ایرانی در کنار ما هستند و جانشان را برای دفاع از فرزندان و زنان ما کف دست گذاشته‌اند.

وی گفت: سوریه نمونه چیزی است که آمریکا می‌خواهد بر سر مردم منطقه و کشورهای مقاومت بیاورد و اما ما رزمندگان سوریه بیدار شده‌اند و حالا افکار حاج قاسم و برادران ایرانی در فرهنگ مردم سوریه تنیده شده است و اسلحه را بر زمین نمی‌گذاریم تا تکفیریها را از منطقه خارج کنیم و یک سرباز آمریکایی در منطقه نباشد.

اسلحه بر زمین نمی‌گذاریم تا آمریکایی‌ها را اخراج کنیم / ‏‬ رزمندگان سوریه بیدارند

وی افزود: وجود ایران موجب دلگرمی همه ماست چون پشت همه رزمندگان به وجود شما گرم است و می‌دانیم مردمی ولایتمدار با رهبری فرزانه وجود دارد که از مردم مظلوم منطقه دفاع می‌کنند.

عبدالقادر یمنی ست و می‌گوید: من در یمن زندگی نمی‌کنم اما می بی نم که برادران ایرانی چگونه از مردم مظلوم کشور من دفاع می‌کنند اما وهابی‌های عربستان با سلاح‌های آمریکایی و اروپایی چگونه روز و شب زن و بچه‌های ما را به خاک و خون می کشند حالا روح مقاومت در یمن هم دمیده شده است و با افتخار دشمن را حقیر کرده‌ایم و همین فرهنگ مقاومت ما را نجات داده است و همه اینها را از مکتب حاج قاسم و ایران داریم.

ترامپ ظالم باید جوابگوی خون بر زمین ریخته باشد / ‏‬ لشکر فاطمیون منتقم خون حاج قاسم است

وی گفت: حاج قاسم را یزد زمان ترور کرد و حالا باید منتظر انتقام ما باشد، ترامپ هر جا باشد باید جواب گوی خون‌های بر زمین ریخته باشد و در زمان و مکان مناسب قصاص شود.

با افتخار برای مقابله با داعش زیر پرچم حاج قاسم جنگیدیم و افتخار می‌کنیم سربازش بودیم و همچنین این راه را ادامه می‌دهیم و انتقام می‌گیریم

یکی از رزمندگان لشکر فاطمیون هم می‌گوید: نمی‌توانم بگویم چقدر متأثر هستیم ما مردم افغانستان سالهاست قربانی تروریسم هستیم هر روز هم خون‌های زیادی در کشور ما بر زمین ریخته می‌شود.

وی می‌گوید: حاج قاسم بارها به مردم افغانستان کمک کرد و به ما یاد داد چگونه مقابل جریان‌های انحرافی ایستادگی کنیم و با افتخار برای مقابله با داعش زیر پرچم حاج قاسم جنگیدیم و افتخار می‌کنیم سربازش بودیم و همچنین این راه را ادامه می‌دهیم و انتقام می‌گیریم.

حالا ملت‌های منطقه یک چیز می‌خواهند و آن انتقامی سخت از تروریست‌ها و قصاص افرادی است که دستور ترور حاج قاسم سلیمانی را داده‌اند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا