ایران و جهان

قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال توسط متخصصان ایرانی درحال ساخت است


به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح بعدازظهر جمعه در بازدید از قطعه دوم آزادراه تهران شمال گفت: فعالیت عمرانی در منطقه دو آزاد راه تهران‌شمال ۲۴ ساعته در حال انجام است و ۹۰ درصد مسیر فوق به صورت تونل و پل است.

وی اظهار داشت: شدت فعالیت‌های عمرانی در منطقه ۲ و فعالیت ۲۴ ساعته در آن نشان دهنده این است مسیر سلیمانی ادامه دارد و مسیر شهید سلیمانی امنیت و رفاه حال مردم بوده و این مسیر ادامه خواهد داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان بیان داشت: تمام مراحل پروژه بر اساس زمان بندی در حال انجام در تمام ۲۲ کیلومتر شاهد کارگاه هستیم و بیش از ۸۰۰ دستگاه در مسیر مستقر بوده و بیش از ۲۰۰۰ نفر در منطقه ۲ فعالیت دارند.

فتاح بیان داشت: دولت به تعهدات خودش انجام داده و بنیاد هم سرمایه گذاری کرده و دولت و بنیاد با هم هماهنگ‌هستند تا قطعه دوم تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

وی گفت: دکتر نوبخت قول دادند روز شنبه تخصیص اعتبار را انجام دهند و بنیاد نیز سیمان و مصالح را تأمین می‌کند.

رئیس بنیاد مستضعفان اذعان داشت: تمام پروژه ایرانی است و هم از نیروی انسانی و هم تمام آنچه خریداری می‌شود از تولیدات ایرانی است و تمام نکات فنی بر اساس استانداردهای جهانی در آن رعایت شده است.

فتاح بیان داشت: تونل البرز بزرگترین تونل آزاد راه تهران شمال است که در منطقه ۲ بوده و ۶۴۰۰ متر طول دارد و سقف تونل از آهن پیش ساخته است که برای اولین بار در ایران مورد استفاده می‌گیرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا