اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

در نتیجه ارزیابی و بررسی شاخص‌ های مورد نظر صنعت نفت هفت نفر از کارکنان ملی حفاری به عنوان کارمند نمونه سال ۹۸ انتخاب شدند

در نتیجه ارزیابی و بررسی شاخص‌ های مورد نظر صنعت نفت

هفت نفر از کارکنان ملی حفاری به عنوان کارمند نمونه سال ۹۸ انتخاب شدند

به ‌منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و سازنده و در نتیجه ارزیابی و بررسی شاخص‌ های مورد نظر صنعت نفت، هفت  نفر از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران به عنوان کارمند نمونه سال ۹۸ انتخاب شدند.

به گزارش خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این ارزیابی ها شامل مدیران، کارکنان رسمی و غیررسمی (قراردادی مدت معین و مدت موقت) و بازنشستگان در چارچوب ضوابط و مقررات موضوعه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در این ارتباط گفت: با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و سازنده، ترویج الگوهای رفتاری مطلوب سازمانی و شناسایی و تجلیل از کارکنان ساعی و شایسته‌ ای که در تحقق اهداف صنعت نفت تلاش برجسته و مضاعفی به عمل می‌آورند، فرآیند انتخاب کارکنان نمونه صنعت نفت در سال ۱۳۹۸ براساس دستور ابلاغی وزیر نفت از اواخر مردادماه سال جاری آغاز و پس از انجام مراحل ارزیابی و بررسی شاخص‌های مورد نظر انجام شد.

فرزین‌ مینو با اشاره به انتخاب مدیران و کارمندان نمونه در قالب جشنواره شهید رجایی افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری مراسم حضوری تقدیر از کارکنان نمونه میسر نشد و فرآیند انتخاب مدیران و کارمندان نمونه و بر اساس دستورعمل‌ های جاری شرکت‌ های نفت، گاز، پالایش و پخش و صنایع پتروشیمی طبق سهمیه و شرایط اعلام شده، نسبت به معرفی کارکنان نمونه خود اقدام کردند.

براساس اعلام  وزارت نفت در میان کارکنان شرکت ملی نفت ایران و شرکت های زیر مجموعه غلامرضا محمودی، الیاس قربانی بابا احمدی، سیدجواد انوشه، زینب نقاشی دزفولی،  رضا سلطانی، امین ندای علی و مهدی فریدنی ترک زاده به عنوان کارمندان نمونه شرکت ملی حفاری ایران در سال ۹۸ انتخاب و معرفی شدند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا