اخبار خوزستاناقتصادیتیتر دوستون وسط

برگزاری تور صنعتی برای مشاورین مستقر در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار اهواز‌

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بیان نمود:

جمعی از مشاورین مستقر در ساختمان مرکز خدمات فناوری و کسب وکار اهواز امروز شنبه در قالب تور صنعتی از شرکت مپنا، از شرکت های بزرگ و فعال در زمینه خدمات فنی مهندسی حفاری بازدید کردند.

وی افزود: از اهداف برگزاری این تور صنعتی آشنایی بیشتر مشاورین با فعالیت شرکت های خدمات نفتی و همچنین الزامات و استاندارد های موجود برای بررسی و ارتباط هر چه بیشتر واحد های صنعتی با شرکت های تولیدی و خدماتی تجهیزات نفتی را میتوان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان از برگزاری تورهای صنعتی با هدف شناسایی نیاز ها و بومی سازی قطعات مصرفی مورد نیاز واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش به گزارش خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های خوزستان ، اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه تورهای صنعتی به دو صورت تورهای داخلی و خارجی در شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود،اظهار کرد:  این تورها شامل بازدید از واحدهای موفق داخلی و نیز شرکت در نمایشگاه‌های صنعتی داخلی و خارجی خواهد بود.

وی از برگزاری ۱۵تور صنعتی مجازی با حضور فعال واحدهای صنعتی در سال ۹۹خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا این تور ها به صورت مجازی برنامه ریزی شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان استفاده از تجربیات شخصی برای  پیشرفت یک واحد صنعتی را غیرممکن دانست و افزود: استفاده از تجربیات واحدهای موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می‌تواند طرح و ایده نو ایجاد کرده و باعث پیشرفت و موفقیت شود.

به گفته وی صنعتگران و تولید کنندگان در قالب تورهای صنعتی می‌توانند از واحدهای تولیدی با زمینه فعالیت‌های مشابه خود بازدید کرده و در جریان آن به تبادل اطلاعات، تجارب و هم‌رسانی فناوری بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان اضافه کرد: با حضور واحدهای صنعتی و تولیدی در تورهای صنعتی، علاوه بر آشنایی آنها با راهکارهای موفقیت آمیز در حیطه کاری خود، زمینه ایجاد تبادل‌نظر در عرصه صنعت و بالا بردن توان علمی مدیران و صاحبان صنایع نیز فراهم می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا