اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

بازدید نماینده ویژه شهردار اهواز از بازارچه‌های خوداشتغالی بانوان/احیای دومین بازارچه خوداشتغالی بانوان تا یک ماه دیگر + تصویر

به گزارش خوز ۲۴ از اهواز شامگاه چهارشنبه (۱۹ آذرماه) نیره شهریسوند با حضور در بازارچه خوداشتغالی بانوان(کاج) و کوی پیروزی به بازدید غرفه به غرفه، دیدار چهره به چهره، گفتگو با بانوان کارآفرین و بررسی نقاط ضعف و قوت بازارچه‌ها پرداخت و اظهار کرد: آموزش و توانمندسازی بانوان ، برنامه اصلی مجموعه امور بانوان شهرداری اهواز و رویکردی نوین در مسیر پیشرفت و توسعه کارآفرینی این حوزه است.

وی با بیان اینکه یکی از راه های رونق بازارچه خوداشتغالی بانوان(کاج) تبلیغات مناسب و مستمر است، افزود: اولویت اول ما آموزش بانوان شاغل در بازارچه است؛ این آموزش ها باعث می شود تا بانوان در حرفه خود و بازاریابی محصولاتی که ارائه می دهند موفق‌تر عمل کنند و در بالاترین سطح قرار بگیرند.

نماینده ویژه شهردار اهواز در امور بانوان ادامه داد: آموزش بانوان پس از تفاهم نامه ای که با اداره کل کار و تعاون خوزستان منعقد می شود، آغاز خواهد شد تا محصولات ارائه شده توسط بانوان کیفیتی در تراز استانی و حتی کشوری داشته باشند و بتوانند در بازارها رقابت کنند.

شهریسوند توانمندسازی بانوان که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند، بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: توانمندسازی باعث می‌شود بانوان از نیازها و خواسته های درونی و قابلیت‌های خود آگاه شوند و برای رسیدن به خواسته‌های خود به کسب توانایی‌های لازم بپردازند.

وی همچنین از احیای دومین بازارچه خوداشتغالی بانوان اهواز در ماه آینده خبرداد و گفت: شهرداری اهواز به منظور حل مشکلات زنان سرپرست خانوار دومین بازارچه محلی را فعال می‌کند.

نماینده ویژه شهردار اهواز در امور بانوان خاطرنشان کرد: مشارکت زنان برای دستیابی به توسعه اقتصادی امری ضروری است و باید شرایط برای حضور بانوان در عرصه های مختلف فراهم شود.

شهریسوند در پایان با تاکید بر اینکه شهردار اهواز همواره توجه ویژه ای به بانوان دارد، عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری و به طور خاص شهردار اهواز، بهبود وضعیت زنان و حمایت حداکثری از بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین را جزء الزامات خود می داند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا