اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

پست در دوران کرونا دست از خدمت رسانی نکشید

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ از اهواز مهران حموله مدیر کل اداره پست خوزستان ، اظهار کرد : با شیوع بیماری کرونا و لزوم فاصله گذاری‌های اجتماعی، پست با پذیرفتن سختی کار و افزایش ترافیک کاری در شکستن زنجیره انتشار با بر عهده گرفتن نقش رابط بین مردم و خدمات دهندگان دولتی و خصوصی نقش بزرگی را ایفا می‌کند.

او افزود: پست با ارائه خدمات نیابتی سازمان‌ها و ایجاد بستر خرید و فروش اینترنتی و توزیع مرسولات و محموله‌ها درب منازل، از مراجعه مردم به سازمان‌ها و ایجاد ازدحام و همچنین خروج شهروندان از منازل جهت خرید جلوگیری کرده است.

حموله اظهار داشت: جابجایی روزانه ده‌ها هزار خرید اینترنتی و امانت و مرسوله که از اقصی نقاط کشور به این اداره کل وارد شده و برای انتقال به نقاط مختلف دنیا و کشور از آن خارج می‌شوند، نماینده کاهش همین تعداد تردد درون شهری و سفر‌های برون شهری است که کاهش این حجم از مراودات و جابجایی‌ها با توجه به لزوم فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شرایط قرنطینه نمایانگر اهمیت فعالیت پست خوزستان در این ایام است.

مدیر کل اداره پست خوزستان بیان کرد: این اقدام با بهره برداری از زیرساخت‌های ارتباطی از پیش طراحی و پیاده سازی شده صورت گرفته که با طراحی شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت آن‌ها در کنار این امر توانسته است نقش پست را نه تنها در ارتباطات، بلکه در چرخه اقتصادی و جلوگیری از رکود کسب و کار‌ها و رونق اقتصادی در این ایام برجسته کند.

به گفته حموله، همه موارد مذکور و مصادیق خدمات رسانی با تلاش مضاعف کارکنان اداره کل پست استان خوزستان و با توجه به افزایش ترافیک پستی و همچنین افزوده شدن مراحل ضدعفونی مرسولات میسر شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا