ایران و جهان

نقد جوزدگی اقتصادی روی موج «جوان»/ «پاراگراف» برای خانواده‌هاست


راضیه جعفری تهیه‌کننده برنامه رادیویی «پاراگراف» که رویکردی اقتصادی-تفریحی در حوزه نقد رفتار مردم و مسئولان با زبان طنز و گاهی جدی دارد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره هدف اصلی «پاراگراف» گفت: این مجله رادیویی می‌کوشد تا وضعیت موجود را در حوزه رشد اقتصادی و اجتماعی جامعه مورد بررسی قرار دهد و راه‌کارهایی اساسی و قابل اجرا برای رسیدن به وضعیت مطلوب را با خانواده‌های ایرانی که مخاطب اصلی برنامه هستند، به اشتراک بگذارد.

وی ادامه داد: خط قرمز این برنامه، جوزدگی اقتصادی و اجتماعی و جلوگیری از برداشت‌های غیرعلمی و غیرواقعی است. ما در این برنامه رفتارهای هیجانی در برخورد با مسائل اقتصادی و نوسانات بازار را با زبانی طنز نقد می‌کنیم؛ باید بگویم یکی از دغدغه‌های ما در این برنامه این است که مشکلات اقتصادی و حرف مردم را بازگو کنیم و برای پیگیری، با مسئولان در این رابطه گفتگو می‌کنیم که در این بخش تمام صحبت‌های مسئولان به صورت مستند است.

جعفری عنوان کرد: مجله اقتصادی «پاراگراف» برنامه‌ای ترکیبی است که با اجرای سید مهدی مفیدی و نویسندگی حمید پارسا هر روز ساعت ۱۴:۴۵ از رادیو جوان پخش می‌شود و از بخش‌های اقتصادی متنوعی چون معرفی کارآفرینان، بخش کارشناسی اقتصاد دیجیتال، بخش شوخی با خبرهای اقتصادی، بررسی مستند یا کتاب اقتصادی تشکیل شده است.

وی در پایان به پویایی «پاراگراف» اشاره و آن را یک عامل پرمخاطب بودن برنامه دانست و گفت: یکی از قسمت‌های جذاب برنامه که طرف‌داران بسیاری دارد، مدیریت درآمد خانواده است که در تعامل و ارتباط با شنوندگان رادیو جوان و تجربیات ایشان به روی آنتن می‌رود. تعامل با مخاطبان از دیگر عوامل موفقیت این برنامه است و نظر مخاطبان در رابطه با بخش‌های مختلف برنامه برای ما بسیار اهمیت دارد.

برنامه‌های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شوند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا