اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد: برگزاری مراسم ۱۳ آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ از اهواز، «حجت‌الاسلام علی قربانی» در نشست خبری که امروز (یکشنبه ۱۱ آبان) به مناسبت ۱۷ ربیع الاول و ۱۳ آبان برگزار شد اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره تلاش کرده تا ارتباط بسیار خوبی با رسانه‌ها داشته باشد و این ارتباط ضرورت کار این شورا است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: برگزاری مراسم هفته وحدت در طول سال‌های گذشته برعهده مجمع جهانی تقریب مذاهب بود که امسال شورای هماهنگی در برگزاری مراسم ۱۷ ربیع‌الاول نیز همکاری گسترده‌ای خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان نقطه عطف انقلاب اسلامی است افزود: در این روز سه رویداد رخ داده که شامل تبعید امام (ره) در سال ۴۲، کشتار دانش‌آموزان توسط رژیم شاهنشاهی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در سال ۵۸ است و از این جهت این روز در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

حجت‌الاسلام قربانی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به شرایط حساس موج سوم شیوع ویروس کرونا به همه شهرستان‌های خوزستان تاکید شده که در برگزاری مراسم ۱۳ آبان همه شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا اجرا شود.

 

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی حرکت‌های اسلام‌ستیزانه همچون توهین به رسول الله (ص) در راستای بهره‌برداری تبلیغاتی برای انتخابات آمریکا است تصریح کرد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای خود در جهت فریب افکار عمومی اقدام کرده و با توهین به پیامبر (ص) درصدد تفرقه میان صفوف مسلمین است که ما این حرکت را محکوم می‌کنیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اذعان کرد: ستاد استانی ۱۳ آبان با همکاری ۲۱ دستگاه تشکیل شده که در همین راستا ستادهای رسانه‌ای برای این مهم راه‌اندازی و تشکیل شد.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی زنجیره استانی در شهرهای خرمشهر، آبادان و ماهشهر عنوان کرد: این زنجیره انسانی در روز ۱۳ آبان در راستای محکوم کردن توهین به رسول الله (ص)، محکوم کردن عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و با ترجیح انعکاس شعارهای عربی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام قربانی با تاکید بر اینکه در روز ۱۳ آبان راهپیمایی برگزار نمی‌شود اضافه کرد: در این روز یکسری تجمعات نمادین مدیریت شده با هماهنگی فرمانداران و ائمه جمعه در شهرهای استان برگزار می‌شود ولی این مراسم‌ها در شهرستان‌هایی که در وضعیت خطرناک شیوع ویروس کرونا هستند تشکیل نمی‌شود.

 

وی در خصوص برگزاری مراسم ۱۳ آبان در کلانشهر اهواز ابراز کرد: همزمان با سراسر کشور روز ۱۳ آبان راس ساعت ۱۵ در مصلای نماز جمعه اهواز مراسم مدیریت شده با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود همچنین در شب ۱۳ آبان نیز مراسم نورافشانی در ۲ منطقه اهواز برنامه‌ریزی شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پاسخ به خبرنگار شبستان مبنی بر اینکه آیا کمپین مجازی برای محکومیت توهین به پیامبر (ص) راه‌اندازی شده است خاطر نشان کرد: کمپین مجازی تحت یک عنوان خاص راه‌اندازی نشده اما به منظور انعکاس ویژه این مراسم از همه ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها بهره می‌بریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا