ایران و جهان

پس از شهادت «سردار سلیمانی» به اخراج آمریکا از منطقه متعهد شدیم


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «جعفر الحسینی» سخنگوی کتائب حزب الله عراق، در سخنانی بر حمایت بغداد از مسأله فلسطین تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تأکید کرد: فلسطین متعلق به تمامی امت اسلامی است و تحت هیچ شرایطی حمایت از مقدسات اسلامی را رها نمی‌کنیم.

الحسینی در ادامه اظهار داشت: کتائب حزب الله در عراق همچنان به گزینه آزادسازی کامل اراضی اشغالی فلسطین پایبند بوده و بر این باور است که صهیونیست‌ها جایی در اراضی فلسطینیان ندارند. اعتقاد ما بر این است که آزادسازی قدس از کربلا می‌گذرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با صهیونیست‌ها نیز اشاره کرد و گفت: اینکه گفته می‌شود در پشت پرده تلاش‌هایی در جهت عادی سازی روابط عراق با صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد، صحت ندارد.

سخنگوی کتائب حزب الله از حضور نظامی ایالات متحده آمریکا در عراق به عنوان بزرگترین تهدید برای امنیت ملی آن این کشور یاد کرد و گفت: مردم عراق، آمریکایی‌ها را بزرگترین خطر برای خود می‌دانند.

وی با اشاره به حادثه شهادت سردار قاسم سلیمانی و همچنین ابومهدی المهندس توسط تروریست‌های آمریکایی، تصریح کرد: پس از این حادثه مقاومت عراق به این نتیجه رسید که آمریکایی‌ها نه تنها از عراق که باید از سراسر منطقه اخراج شوند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا