ایران و جهان

هیئت‌های عزاداری رعایت کردند/ کاهش ورود بیماران به بیمارستان‌ها


به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار کرد: این بیمارستان با کمبودهایی از نظر امکانات و تجهیزات و همچنین نیروی انسانی روبرو است که باید برای رفع این کمبودها تلاش شود.

وی با اشاره به تلاش برای افزودن متخصص بیهوشی در بیمارستان شهید گنجی برازجان خاطرنشان کرد: تقویت امکانات و تجهیزات بیمارستان نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر، دستگاه سی. تی. اسکن و تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان شهید گنجی برازجان افزایش می‌یابد.

وی به کاهش ورود بیماران به بیمارستان‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد: این مهم هر چند اندک بوده ولی نتیجه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و تداوم آن بستگی به رعایت همین دستورالعمل‌ها دارد.

رئیسی خاطرنشان کرد: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مراسم و برنامه‌های محرم، شاهد رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی توسط هیئت‌های عزاداری طی روزهای گذشته در سطح کشور بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه سفرهای غیرضروری احتمال شیوع بیماری کرونا را افزایش می‌دهد، از این بابت ابراز نگرانی کرد و خواستار پرهیز مردم نقاط مختلف کشور از انجام سفر شد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا