اخبار خوزستاناقتصادیتیتر دوستون وسط

مجتمع های ساماندهی مشاغل با مشارکت سرمایه گذاران و شهرداری در اهواز ایجاد می شود

به گزارش پایگاه خبری خوز۲۴ ، در این نشست که معاونین این دو مجموعه در سازمان سرمایه گذاری نیز حضور داشتند، عبدالامیر کمایی گفت: با توجه به توافق ایجاد شده، سازمان ساماندهی مشاغل شهری مطالعات و نیازهای پروژه های سازماندهی مشاغل را به سازمان سرمایه گذاری اعلام کرده و ما نیز اقدامات لازم شامل اخذ مجوزهای قانونی و تهیه اسناد و برگزاری فراخوان عمومی سرمایه گذاری را انجام می دهیم.

وی ضمن اعلام آمادگی برای واگذاری پروژه های ساماندهی مشاغل به بخش خصوصی، اظهار کرد: یکی از پیامدهای رکود اقتصادی، گسترش مشاغل مزاحم در سطح شهر است که نارضایتی شهروندان را در پی داشته است. از این رو برای رفاه و رضایت شهروندان ایجاد و ساخت مجتمع های ساماندهی مشاغل در شرق، غرب، شمال و جنوب با مشارکت سرمایه گذاران ضرورتی انکارناپذیر برای مدیریت شهری است.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با اشاره به اثرات مثبت طرح ساماندهی مشاغل اضافه افزود: ایجاد مجتمع های ساماندهی مشاغل مزایای متعددی همچون کاهش بار ترافیک در مرکز شهر، کاهش زمان سفر، امکان ارائه خدمات با کیفیت و مناسب، کاهش آلودگی های بصری و صوتی در سطح شهر، فراهم شدن بستر مناسب برای زیباسازی منظر شهری است.
کمایی در پایان اعلام کرد: خوشبختانه سرمایه گذاران مطرحی برای مشارکت در این حوزه اعلام آمادگی کرده اند. همچنین در کتابچه فرصت های سرمایه گذاری در اهواز که در آستانه انتشار قرار دارد و به صورت عمومی توزیع خواهد شد، چند فرصت مرتبط که مطالعات آن نیز به صورت کامل انجام شده، گنجانده شده است.

در ادامه رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، با استقبال از همکاری با سازمان سرمایه گذاری اذعان کرد: جناب آقای شاعری شهردار محترم اهواز، حساسیت ویژه ایی روی مساله ساماندهی مشاغل غیررسمی داشته و خواستار در تسریع در بهره برداری از مجتمع های ساماندهی مشاغل است و امیدواریم با همکاری تنگاتنگ این دو سازمان و البته همکاری سایر نهادها بتوانیم توقعات به حق شهروندان را برآورده کنیم.

بابک ربیعی ضمن نام بردن از تعدادی از پروژه ها گفت: احداث بازارهای احشام، ساماندهی کارواش ها در مجتمع های خدمات فنی خودرو، مجتمع درودگران، مجتمع ضایعات فروش ها در چهار نقطه اهواز بخشی از برنامه های سازمان ساماندهی مشاغل شهری است.

بابک ربیعی ضمن ارائه برنامه ها و پروژه های سازمان ساماندهی مشاغل شهری، وعده داد: تا پایان این دوره مدیریت شهری، چند پروژه مهم و تاثیرگذار افتتاح می شود که هرکدام در زمینه ساماندهی مشاغل در اهواز گامی مهم به شمار می روند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا