اجتماعیاخبار خوزستاناقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

اهدای ۱۱۰ دستگاه کولرگازی به اهالی منطقه عین ۲ اهواز

به گزارش پایگاه خبری خوز۲۴ سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر شنبه ۱۸ مردادماه با بیان اینکه افراد خیر و نیک اندیش همواره در شرایط سخت و زمانی که مردم خوزستان با مشکلاتی مواجه می شود با اتحاد و همدلی پای کار هستند تا از آلام مردم بکاهند افزود: همچنین در این ایام که ویروس کرونا ماه ها است مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است، موجی از کمک ها و مساعدت ها را از سوی خیران و مردم استان شاهد هستیم.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت : تهیه و توزیع بسته های معیشتی در ماه های گذشته در مناطق محروم استان کمک های شایانی به مردم آسیب دیده بوده و این نهضت همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد : همچنین در ایام عید غدیر بسیاری از مردم و خیران در کنار گروه های جهادی به پخت و توزیع غذای گرم اقدام کردند که در این شرایط یکی از اقدامات موثر برای کمک به نیازمندان است.

وی بیان کرد : گروه جهادی بقیه الله که در منطقه عین ۲ اهواز کمک های فراوانی در زمینه ساخت منازل آسیب دیده از سیل داشته اکنون نیز تعمیر و تامین سیستم سرمایشی برای اهالی محروم این منطقه را در دستور کار قرار دادند.

سرتیپ شاهوارپور گفت: در راستای ادامه این روند خیر خواهانه تعداد۱۱۰ دستگاه کولرگازی به نیازمندان منطقه عین ۲ به همت خیران و قرارگاه جهادی بقیه الله اهدا شد.

سال گذشته نیز تعداد ۵۰ دستگاه کولر به اهالی نیازمند این منطقه اهدا شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا