اخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسطفرهنگی

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان خبر داد: آغاز پویش رسانه ای رزمایش بزرگ مساوات ، همدلی و کمک مومنانه در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ ، سجاد بهمئی با اشاره به حضور فعال رسانه ها در دوران مقابله با بحران کرونا گفت :  رسانه‌ها به طور شبانه روز در تمام عرصه ها به عنوان نیروهای خط مقدم با انعکاس اخبار زمینه های رشد،آموزش و حل مشکلات را در جامعه فراهم کردند.

بهمئی ، با بیان اینکه فعالیت شبانه روزی خبرنگاران در این بحران باعث افزایش امید و افزایش اطلاعات عمومی و بهداشتی و تسهیل در ارائه خدمات شده است ، افزود : در  راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه کمیته ای به نام (رسانه و اطلاع رسانی ) و همچنین لبیک به فرمان رهبری معظم حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ، رسانه های فعال و جهادی خوزستان در پویشی شور رسانه ای را به نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت : در این پویش خبرنگاران، عکاسان و سایر اصحاب رسانه با ثبت صحنه‌های ایثار، همدلی مردم و و خدمت صادقانه در رزمایش کمک مومنانه ،انعکاس این رویدادها موجب اعتمادسازی جامعه به رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد : رسانه های استان از زمان شروع بحران کرونا هم پا و در کنار جهادگران درمان و نیرو های مخلص و جهادی سپاه و بسیج بوده اند و توانستند زیباترین صحنه ها را در بدترین بحران به ثبت برسانند .

بهمئی  خاطر نشان کرد : در این بحران سوژه‌های خبری و گزارش‌های بسیار زیبایی توسط فعالین رسانه‌ای استان، با هوشمندی و دقت نظر بالا در حوزه‌های مختلف که نشان‌دهنده همدلی، اتحاد و کمک‌های مومنانه مردم خونگرم خوزستان در این بحران بود به نمایش گذاشته شد که جای تشکر و قدردانی دارد.و در آینده قدر دان زحمات همه زحمتکشان رسانه خواهیم بود.

وی در ادامه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد وگفت : رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک‌رسانی به اقشار آسیب ‌پذیر در بحران ویروس کرونا به صورت ملی در حال اجراست . پویش رسانه‌ای رزمایش کمک مومنانه توسط بسیجیان فعال رسانه استان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا