اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان :اجرای بخشنامه کاهش حضورکارکنان لازم الاجراست ودرارزشیابی سالانه مدیران تاثیرگذارخواهد بود

شهاب رزمی اظهار داشت: گزارش‌هایی از اجرایی نشدن بخشنامه استاندار خوزستان در زمینه کاهش تعداد کارکنان تا ۵۰ درصد به صورت یک روز درمیان، به اداره کل بازرسی استان رسیده است.

وی تاکید کرد: این بخشنامه به منظور جلوگیری از تجمع و پیشگیری از بیماری کرونا ابلاغ شده و علاوه بر دستگاه‌های اجرایی دولتی برای شرکت‌های خصوصی بزرگ از جمله شرکت فولاد خوزستان، پتروشیمی‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت نفت نیز لازم الاجراست.

رزمی افزود: گزارش از سازمان‌ها و شرکت‌هایی که این بخشنامه استانداری را رعایت نکرده‌اند برای استاندار خوزستان آماده شده و تذکر لازم به این سازمان‌ها نیز داده می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای بخشنامه استانداری خوزستان، در ارزشیابی سالانه مدیران تاثیرگذار خواهد بود.

بر اساس این گزارش، استاندار خوزستان ۲۰ اسفند ماه بخشنامه ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران خوزستان ابلاغ کرد. طبق این بخشنامه با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور، ضرورت انجام تعهدات مراقبتی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس به منظور کاهش تعاملات اجتماعی و تبادلات انسانی در سطح ادارات استان و جهت کاهش تردد و تجمع در محیط های اداری تقسیم ۵۰ درصدی کارمندان برای حضور در محل کار به صورت یک روز در میان انجام شود. در این ابلاغیه تاکید شده مدیران و مسئولان با کارمندان به ویژه زنان باردار، زنان دارای فرزند کوچک و شیرخواره و کارمندان مبتلا به بیماری‌های خاص قلبی و عروقی، دیابتی و غیره برای اخذ مرخصی یا انجام دورکاری همکاری کنند. همچنین کارمندان با علائم سرماخوردگی و مبتلا به ویروس کرونا احتمالی پایش شوند و از حضور این کارمندان در ادارات جلوگیری به عمل آید.

به گفته فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تا ظهر روز ۲۰ اسفندماه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۱۱۰ نفر رسید که ۲۵ نفر از آنها فوت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا