ایران و جهان

عضو کمیسیون تلفیق بودجه: تعداد ثبت‌نامی‌ها برای مخالفت با کلیات بودجه بیش از موافقان است

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت:‌ این جلسه با حضور رئیس سازمان بودجه، وزیر نفت، رئیس دیوان محاسبات و.. برگزار شد و دولت، دیوان محاسبات، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس اتاق تعاون، مرکز پژوهش‌ها مطالب خود را در لایحه بودجه سال آینده عنوان کردند.

وی افزود:‌ در ادامه کار سه نفر از مخالفان و سه نفر از موافقان کلیات بودجه نیز مطالب خود را مطرح کردند که نکته قابل توجه اینجاست که تعداد نمایندگانی که به عنوان داوطلب برای مخالفت با کلیات بودجه ثبت‌نام کردند به مراتب بیشتر از داوطلبان دفاع و موافقت با کلیات لایحه بودجه سال آینده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ اظهار داشت: مخالفان در صحبت‌های خود بر این نکته تاکید داشتند که پیش‌بینی درآمد فروش یک میلیون بشکه نفت در بودجه سال ۹۹ واقعی نیست و علاوه بر این درآمدهایی هم که به طور کل در بودجه پیش‌بینی شده محقق نخواهد شد. و از سوی دیگر افزایش فروش اوراق در سال آینده را برای اقتصاد کشور زیانبار دانستند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: موافقان کلیات بودجه نیز به این نکته اشاره داشتند که پرداخت حقوق به پرسنل دولت کاری است که باید انجام شود و درباره درآمد فروش نفت نیز عنوان می‌کردند اگرچه میزان فروش نفت ممکن است محقق نشود اما درآمدی که برای فروش هر بشکه نفت در بودجه پیش‌ بینی شده کمتر از آن مقداری است که به دست می‌آید و در مورد اشکالات بودجه می‌توانیم در تلفیق اصلاحات لازم را اعمال کنیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا