ایران و جهان

جریمه ۱٫۳ میلیارد ریالی متهم پرونده دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیداحد یوزباشی اظهار داشت: پلیس آگاهی شهرستان بناب طی بازرسی از یک سردخانه واقع در یکی از روستاهای این شهرستان تعداد ۵۶ دستگاه استخراج بیت کوین قاچاق کشفکرد که پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بناب ارسال و در شعبه قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحویل کالای مکشوفه به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان، خواستار نوع ایرانی و خارجی بودن آنها شدیم که مشخص گردید از نوع خارجی بوده و پس از استعلام از گمرک و اخذ نظریه کارشناسان، قیمت کلی کالاهای کشف شده جمعاً یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

یوزباشی ادامه داد: متهم در اظهارات خود عنوان کرد ماینرهای مکشوفه برای شخص دیگری است شغل من سیم کشی هست و جهت تعمیرات سیمم کشی ساختمان در آن محل حاضر بودم که پلیس آگاهی به دلیل پیدا نکردن صاحب اصلی کالاها مرا بجای وی دستگیر کرد و من آن شخص را معرفی خواهم کرد.

وی گفت: با توجه به اعطاء مهلت کافی برای متهم جهت معرفی صاحب اصلی کالا این موضوع عملی نشد و تخلف انتسابی به نامبرده محرز و مسلم شد و طبق قانون تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه به نفع صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا