ایران و جهان

افزایش غلظت آلاینده‌های اصفهان تا صبح فردا

ویکتوریا عزتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با وضعیت هوای اصفهان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ناپایداری‌های جزئی در حد افزایش ابر تا اوایل وقت فردا جمعه بر روی استان است، بر این اساس تا صبح روز جمعه در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلان‌شهر اصفهان گاهی غبار محلی و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: از روز جمعه با ورود سامانه ناپایدار به استان، از مناطق غرب بارش باران و برف آغاز می‌شود و تا روز شنبه در بسیاری از مناطق بارش باران و برف، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، کاهش دید افقی و مه‌آلودگی به ویژه در مناطق غرب و جنوب پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه ناپایدار به تدریج طی روز یکشنبه از استان خارج خواهد شد، گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت. 

عزتیان در ادامه بیان کرد: دمای شهر اصفهان در بعد از ظهر امروز به حداکثر ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و در ساعات صبح فردا به ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید، همچنین در ۲۴ ساعت آینده خور و بیابانک با ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان و بویین میاندشت با ۱۱ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ج۲۰/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا