اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوتیتر یکستون وسط

رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران: کتاب « سیل فداکاری» راویتگر بخشی از مسئولیت های اجتماعی است

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهدی معینی فر افزود: ملی حفاری یکی از شرکت های زیر مجموعه های شرکت ملی نفت ایران است که رئوس برنامه های آن در چارچوب سیاست های وزارت نفت از طریق آن شرکت ابلاغ و اجرا می شود.

وی اظهار کرد: وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران همواره در دستورالعمل های خود، موضوع ارایه خدمات در قالب مسئولیت های اجتماعی را از سوی شرکت های تابع مورد تاکید قرار می دهند و شرکت ملی حفاری از این امر مستثنی نیست.

معینی فر به پیشگامی این شرکت در اجرای مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با توجه به گستردگی موقعیت عملیاتی و استقرار دستگاه های حفاری شرکت در استان های مختلف ، حسب وظیفه بخش های ذیربط به نحو مقتضی نسبت به ارایه خدمات رفاه عمومی (عام المنفعه) به مناطق مسکونی پیرامونی اقدام می نمایند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این خدمات را مشتمل بر ترمیم راه های روستایی، مرمت مدارس و فضاهای بهداشتی و درمانی، استفاده از آمبولانس ها در مواقع اضطراری، تامین آب آشامیدنی روستاهای همجوار دستگاه ها و اردوگاه های حفاری و … برشمرد.

وی افزود: مشارکت ملی حفاری با ستاد بحران استان خوزستان و دستگاه های اجرایی و امدادی استان در پیشگیری و کاهش تبعات سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال در نوع خود کم نظیر و قابل توجه بود به نحوی که از نگاه متولیان امر و ساکنان مناطق شهری و روستایی در معرض سیلاب دور نماند.

معینی فر اظهار کرد: کتاب سیل فداکاری مجموعه اقدامات شرکت ملی حفاری ایران را در احداث، تقویت و استحکام بخشی سیل بندها و کمک رسانی به مردم استان خوزستان ثبت و به تصویر می کشد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران گفت: مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت با توجه به اهداف و راهبردهای ترسیم شده روی این نکته تاکید دارند که ملی حفاری می بایست در زمینه مسئولیت های اجتماعی نقش خود را به عنوان شرکت پیشرو ایفا کند.

وی با بیان اینکه این کتاب از سوی روابط عمومی شرکت تدوین و انتشار یافته است، افزود: در کتاب پیش گفته خدمات شبانه روزی کارکنان سختکوش ملی حفاری در مناطق مسکونی کلان شهر اهواز و شهرستان کارون واقع در کرانه رودخانه های کارون، دز و کرخه و مناطق روستایی همچون رفیع، بامدژ، عین دو و روستاهای تابع و هورالعظیم به صورت تصویر نگاه بیننده را به خود جلب و عمق و وسعت تلاش و ارایه خدمات جهادگونه کارکنان این شرکت را نشان می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا