اخبار خوزستاناقتصادیتیتر دوتیتر یکستون وسط

با برگزاری مراسم اختتامیه : نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت و حفاری خوزستان به کار خود پایان داد

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران آیین اختتامیه این نمایشگاه روز دوشنبه (۲۵ آذرماه) با حضور مدیرکل امور حقوقی وزارت نفت، مدیر نظارت بر طرح‌ های عمرانی شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیران ارشد شرکت ملی حفاری ایران و تعدادی از سازندگان و حاضران در نمایشگاه برگزار شد.

مدیرکل امور حقوقی وزارت نفت در این مراسم با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه امر مهمی در مبحث تجارت و اقتصاد است، گفت: برگزاری نمایشگاه ها یکی از اصول قانون تجارت و در معرفی توانمندی های زنجیره تولید اثر گذار است.

سید محمد طباطبائی نژاد همسان سازی مفاد قراردادهای ساخت را یکی از دغدغه‌ های سازندگان عنوان کرد و افزود: به دنبال این هستیم تا یک مدل قراردادی به روز ارایه تا خرید کالای سازندگان را تضمین و ارتقای کیفیت و استمرار تولید را به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه ‌های بین‌المللی خوزستان نیز در این مراسم گزارشی از روند برپایی این نمایشگاه ارایه داد.

رحیم جلیلی گفت: در این نمایشگاه ۲۶۰ شرکت حضور داشتند و در مدت چهار روز برپایی آن ۲۱ کالای اساسی و تجهیز مهم صنعت نفت و حفاری رونمایی شد.

در پایان این مراسم از تعدادی از سازندگان و غرفه داران به نمایندگی از شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

یازدهمین و هفدهمین نمایشگاه مشترک ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان از تاریخ ۲۲ آذرماه با مشارکت ۲۶۰ شرکت و مجموعه بزرگ صنعتی، شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و پژوهشی، شرکت ملی نفت ایران و شرکت های زیر مجموعه در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز برگزار و پذیرای بازدید کنندگان بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا