ایران و جهان

لزوم تبیین ارزش فرهنگ کار و تلاش در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جلسه آموزشی ویژه مبلغات جلسات خانگی بانوان که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) با بیان اهمیت تبیین ارزش فرهنگ کار و تلاش در جامعه به‌ویژه در خانواده‌ها اظهار کرد: با عنایت به اقتصاد مقاومتی، افزایش کمی و کیفی تولید ملی برای رفع معضل بیکاری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در سخنرانی‌ها بیان سیره علمی و فضایل سیدالشهدا(ع) مورد تاکید قرار گیرد، افزود: تحلیل علمی مسائل خرافی و عرفان‌‌های نوظهور دروغین، تبیین مواضع و عقاید وهابی، سلفی‌گری و تکفیری باید در مراسمات عزاداری مورد توجه قرار گیرد.

ستوده عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی و مضرات آن نظیر اعتیاد به مواد مخدر و لزوم پیشگیری از آن، طلاق و پیامدهای آن باید در این مراسمات تبیین شود.

وی بیان داشت: تبیین جنگ نرم و راه‌های مقابله با آن، نفوذ و رخنه ضد انقلاب در نظام تصمیم‌گیری و نیز بیان آسیب‌های حضور بدون بصیرت و آگاهی‌های لازم جزو اهدافی است که باید مبلغان در این زمینه یاریگر باشند تا بتوانیم در مقابل هجمه‌های دشمنان بایستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خطاب به مبلغان تاکید کرد: پرهیز از احتکار، کم فروشی، گران فروشی و مقابله با فساد اقتصادی براساس آیات و روایات در بین مردم باید تبلیغ و فرهنگ سازی شود تا بتوانیم در این راستا موفق عمل کنیم.

ستوده با بیان اینکه باید با هوشیاری کامل در برابر توطئه‌ها و جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان  بایستیم، گفت: تاکید بر صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی می‌تواند در این راستا موثر و مفید باشد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/**


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا