ایران و جهان

شایسته تودیع شد/ نامنی از شنبه در فدراسیون تنیس+عکس

مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون تنیس از ساعت ۱۴ امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. این جلسه به ریاست ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و با حضور مجید شایسته سرپرست فدراسیون و سایر اعضاء مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این نشست حضور داشتند.

در پایان این مجمع مراسم تودیع مجید شایسته سرپرست فدراسیون تنیس توسط ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و از زحمات وی طی مدت حضورش در فدراسیون تنیس قدردانی به عمل آمد.  

فدراسیون تنیس از آبان‌ماه سال گذشته تا کنون با سرپرست اداره شده و با وجود گذشت ۱۰ ماه وزارت ورزش هنوز برنامه‌ای برای برگزاری انتخابات این فدراسیون ندارد. مجید شایسته که آبان‌ماه دوره‌اش تمام شده، تاکنون به عنوان سرپرست مشغول به کار بوده اما امروز و در پایان مجمع سالیانه و عمومی فدراسوین مراسم تودیع وی برگزار شد.

احمد نامنی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون تنیس روز شنبه آینده معرفی خواهد شد تا رسما جانشین شایسته شود. نامنی پیش از این بعد از جدایی سردار صبور از فدراسیون سه گانه، سرپرستی این فدراسیون را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا