ایران و جهان

غدیر فرصتی برای دستگیری از یکدیگر/ از ویزیت رایگان پزشکان تا نان صلواتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن عید غدیر نزدیک است، کار نیک در طول سال به دست همانانی که قلوبشان مالامال از مهر و عطوفت است انجام می‌شود اما به این روزهای متبرک که می‌‌رسیم بیشتر زمزمه‌ی مهربانی‌ها و کمک به هم نوعان به گوش می‌رسد.

امام علی(ع ) میفرمایند: هرکس (در روز غدیر‌) برای برادرانش قرض بگیرد و به آنها کمک نماید، من از سوی خدا ضامنم که اگر زنده بماند، بدهی‌اش را بپردازد و اگر قبض روحش کند، خداوند خود قرض او را بر عهده گیرد.

در روزهایی که اخبار تلخ مانند فرار مالیاتی برخی از پزشکان آن هم در شرایطی که تورم و گرانی افسارگسیخته بر ضعیفان می‌تازد، کام مردم را تلخ می‌کند و اخبارش به سرعت دست به دست می‌شود چقدر زیباست دستان پر مهری که اثبات می‌کنند هنوز هم عشق و محبت در بین ایرانیان جریان دارد.

اینبار پزشکان و نانوایان بروجنی پیش قدم شدند تا برکت روز عید غدیر را دوچندان کنند و دستی گرفته باشند و دلی را شاد کنند تا مولا دستگیرشان باشد و دلشان را شاد کند.

۱۶ نفر از پزشکان بروجنی، در زمینه‌ی چشم پزشکی و پزشکان عمومی، دندان پزشکی، متخصص پوست و همچنین کلینک صادقیه بروجن اقدام به ویزیت رایگان مراجعین در روز عید غدیرخم نموده‌اند.

 

در کنار کار نیک پزشکان، نانوایان بروجن هم از کار خیر دور نمانده و حالا ۱۵ واحد خبازی بروجن در سه وعده پخت در روز عید غدیر نان صلواتی عرضه می نمایند.

در این روزها که می‌توان با کوچکترین چیزی حتی یک لبخند، حال یکدیگر را خوب کرد بدانیم که هرگاه به کار خیری بیندیشیم و انجام دهیم شروعی می‌شود برای امور پسندیده‌ی دیگر، اینگونه بهتر در کنار یکدیگر زندگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۰/م


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا