ایران و جهان

صادرات بنزین در اوج تحریم موفقیت بزرگ ملت ایران در دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز عید قربان اظهار کرد: عید قربان یادآور حماسه بزرگ حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل است که در این آزمون بزرگ الهی سرافراز و سربلند بیرون آمدند، همه فرق اسلامی این روز قربان را عید محسوب می‌کنند یکی از اعمال این عید بزرگ قربانی کردن است البته قربانی کردن برای حجاج بیت‌الله الحرام واجب است و برای دیگران مستحب است.

امام‌جمعه بادرود افزود: ازجمله درس‌های همیشه عید قربان درس تسلیم بودن در برابر اوامر و نواهی خداونداست و لذا روز عید قربان روز انجام‌وظیفه و تکلیف است و از طرف روز شکست شیطان محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: در دو هفته گذشته علیرغم این‌که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد، اما ایران اسلامی اولین صادرات بنزین خودرو از پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به افغانستان صادر کرد که خود این صادرات بنزین دستاورد بزرگی است که توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن‌هم در شرایط تحریم بدون اتکا به کشورهای بیگانه انجام گرفت، قطعاً علاوه بر خودکفایی در آینده این محصول را صادر خواهیم کرد.

قاسمی اذعان کرد: یکی از مناسبت‌های این هفته مناسبت بیست و سوم مرداد سال ۱۳۵۰ هجری شمسی که در چنین روزی جزیره بحرین با بی‌کفایتی رژیم پهلوی از ایران جدا شد.

 امام‌جمعه بادرود بیان کرد: این جدایی سرآغاز یک توطئه انگلیسی آمریکایی بود که وقتی بحرین از ایران جدا شد و به‌اصطلاح اعلام استقلال کرد دقیقاً بحرین به پایگاه نظامی آمریکا و انگلیس تبدیل شد و چون این کشور با حمایت و نفوذ بیگانگان اداره می‌شد عملاً دستخوش دخالت بیگانگان قرارگرفته و از خود هیچ استقلالی ندارد و نوکر آمریکا و انگلیس است و همین اول بدبختی آن‌هاست.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج۲۰/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا