اخبار خوزستانتیتر یکستون وسطفرهنگی

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران: گرامیداشت سوم و چهارم خرداد تجلی حماسه غیورمردان خرمشهر و دزفول است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوز ۲۴ از اهواز، سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ پرفراز و نشیب ایران عزیز گواه رشادت ها و جوانمردی های مردم این سرزمین در سایه اعتقاد راسخ و باور عمیق به وعده و مدد الهی در پس تمام آزمایش ها و مسیرهای پر چالش پیشین و پیش روست، امام شهدا و معمار کبیر انقلاب اسلامی درباره برهه حساس و تاریخی دفاع مقدس فرمودند: «خوزستان، دِین خودش را به اسلام ادا کرد» و «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

مرور سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول تورق صفحاتی نورانی از کتاب ایثار و پیروزی، مقاومت و پایداری تاریخ این دیار و تجلی حماسه غیورمردان خرمشهر سربلند و دزفول، پایتخت مقاومت و پایداری است.

مردمانی از جنس شجاعت و شرافت، رشادت و کرامت و ایثار شیرمردان و شیرزنان خرمشهر و دزفول عزیز که داستان ایستادگی ها و جانفشانی هایشان، روایتگر حماسه همدلی و همراهی، وحدت و انسجام آحاد ملت سربلند و سرافراز ایران است.

اینجانب بر خود واجب می دانم ضمن گرامی داشت این روزهای مقدس و تجدید میثاق با شهدای عزیز و والامقام این مرز و بوم، در این شب های پر فصیلت قدر، شب های تجلی رحمت واسعه الهی و نزول کتاب هدایت، از رشادت های غیرتمندانه ای که برای حفاظت و صیانت آرمان های اسلام و انقلاب در دوران دفاع مقدس و تمام صحنه های دفاع از اسلام و ایران به دست بهترین بندگان خدا رقم خورد تجلیل نمایم.

در این ایام و ساعات با فضیلت از بارگاه ایزد منان، استمرار توفیق و سربلندی مردم عزیز ایران را در ادامه حرکت مقدس شهدا برای  پاسداری از ارزش ها و طی پله های ترقی و توسعه کشور مسئلت دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا