ایران و جهان

مقاومت فلسطین: در قبال جنایات صهیونیستها دست بسته نمی‌مانیم


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، گروههای مقاومت فلسطین در غزه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای از آمادگی برای دادن پاسخ کوبنده به اقدامات رژیم صهیویستی علیه تظاهرات کنندگان فلسطینی با ادامه جنایات این رژیم علیه فلسطینی ها خبر دادند.

در بیانیه مشترک اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت فلسطین شامل حماس و جهاد اسلامی آمده است: ما بر آمادگی مان برای دادن واکنش کوبنده به دشمن در صورت استمرار ارتکاب جنایاتش تاکید می کنیم. جمعه آینده در آزمودن رفتار و نیات دشمن صهیونیست سرنوشت ساز است.

مقاومت فلسطین بیان کرد: دشمن بزدل جنایت جدیدی مرتکب شد که به سلسله جنایات ضد ملت ما افزوده می شود و آن هدف قرار دادن تظاهرات کنندگان مسالمت جویی که در تظاهرات بازگشت شرکت کرده بودند و شهات چهار فلسطینی و زخمی شدن دهها نفر دیگر بود.

در این بیانیه آمده است: پس از بررسی های دقیق به عمل آمده برای ما مشخص شد که افرادی که شهید شده اند از فاصله ۳۰۰-۶۰۰ متری از دیوار و بیشتر زخمی شدگان از فاصله ۱۵۰-۳۰۰ متری زخمی شده اند که این نشان دهنده هدف قرار دادن عمدی بوده است و خطری نظامیان اشغالگر را تهدید نمی کرده است.

اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین بیان کرد: این اقدامات جنایتکارانه ضد ملت ما همه خطوط قرمز را پشت سرگذاشته است و مقاومت این اقدامات را نادیده نمی گیرد و دست بسته در برابر این جنایات باقی نمی ماند. اعلام می کنیم که روز جمعه آینده روز سرنوشت سازی در آزمودن رفتار و نیات دشمن صهیونیست در قبال ملت ما در تظاهرات بازگشت است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا