ایران و جهان

مرادی: به استفاده از VAR در نیم‌فصل دوم امید زیادی ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود مرادی در حاشیه دیدار یادبود بهرام شفیع و ایرج دانایی‌فرد گفت: این دو عزیز منشأ خدمات بسیار خیری در فوتبال ایران بودند. شفیع در ورزش ایران خدمات زیادی داشت و او سال‌ها در امر اطلاع‌رسانی و رسانه کمک‌حال ورزش بود، دانایی‌فر هم از بزرگان ورزش بود که باید از رسانه ورزش بابت اینکه از من خواستند در این بازی همکاری کنم تشکر داشته باشم.

وی در مورد وضعیت داوری مسابقات فوتبال لیگ برتر عنوان کرد: اشتباهات در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد، چیزی که بیش از همه در داوری ایران می‌تواند تأثیرگذار باشد حمایت از داوران است. هرچه حمایت بیشتر شود، اشتباهات کمتر خواهد شد و مطمئن باشید حمایت بیشتر به مراتب از ۱۰۰ اتفاق دیگر بهتر است، نباید داورانمان را تحت فشار قرار دهیم.

وی در مورد تلاش‌ها برای استفاده از وار در نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این سیستم که قرار است در ایران استفاده شود چه شرایطی دارد اما قبل از همه چیز ما نیاز به حمایت از داورانمان داریم و هرچه حمایت‌ها بیشتر شود اشتباهات کمتر می‌شود. البته من به اجرایی شدن این سیستم کمک داور ویدئویی امید ندارم.

مرادی در ادامه تاکید کرد: هزینه سیستم  VAR  بسیار بالا است و قبل از آن ما باید فرهنگ استفاده از آن را در فوتبالمان اجرایی کنیم همچنین از این سیستم باید در تمام ورزشگاه‌ها استفاده شود و طبق قانون فکر نمی‌کنم بتوان از این سیستم در تعداد معدودی از ورزشگاه‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/ا


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا