اخبار خوزستان

مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خوزستان برگزار شد


به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان خوزستان پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی خوزستان با تسلیت شهادت امام جواد (ع) و گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار کرد: از همه مردم خوزستان از باب همراهی، مساعدت و پشیتبانی های معنوی و مادی در کنار مشارکت برای ارتقای سطح امنیت در استان تشکر می کنم.

وی با تقدیر از نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: خدا را شکر می کنیم که در محیطی قرار گرفتم که بیرون از سازمان ما دستگاه ها نهایت همکاری و همراهی را با ما داشتند. ای در این دوران خدمتگزاری حمایت مسئولان استانی در نهادها و مجموعه های دولتی و غیردولتی (حتی شرکت های بزرگ نفت و حفاری در کنار بانک ها) لحظه ای دریغ نشد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی خوزستان با بیان اینکه مردم خوزستان به شدت قانع و به حداقل ها قناعت می کنند و خیلی هم شکرگزار هستند، تصریح کرد: از پشتیبانی همه مسئولان به ویژه شورای تأمین استان تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند می خواهم که همه این لطف و عنایت ائمه جمعه، سپاه، بسیج، همکارانم در نیروی انتظامی، ارتش و مدیران اجرایی را ذخیره دنیا و آخرت آنها قرار دهد.

سردار اسحاقی یادآور شد: در پایان حلالیت می طلبم از هر قصور و کوتاهی که احیانا در حق مردم و یا همکاران کادری و سربازای روا داشته شده چون به هر حال دستگاه نیروی انتظامی بسیار گسترده و امکان بروز این کوتاهی ها هم وجود دارد.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا