اخبار خوزستاناخبار ویژه

فرماندار شهرستان کارون: حجاب اسلامی شاخص مهم حضور زنان در اجتماع

به گزارش خوز ٢۴ معصومه خنفری پیش از ظهر شنبه چهارم شهریور در همایش نقش زنان در توسعه استان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: توسعه ابعاد مختلفی دارد ، برای رسیدن به توسعه پایدار باید به نقش و جایگاه زنان توجه ویژه ای شود چرا که زنان نیمی از جامعه را تشکیل میدهند .

وی با اشاره اینکه برای  در منصب قرار دادن زنان با مشکل اجتماعی روبرو نیستیم بلکه با مشکلات سیاسی مواجه هستیم گفت: روزی که بنده بعنوان فرماندار شهرستان کارون معرفی شدم با استقبال بسیار مردم مواجه بودم در صورتیکه خیلی ازافراد گمان میکردند مردم آمادگی پذیرش یک زن بعنوان فرماندار را ندارند.

فرماندار شهرستان کارون افزود: جامعه کنونی از حضور زنان در پست های مدیریتی استقبال می کند، امیدواریم دولت دوازدهم سهم مدیریت بانوان را  از ۱۰ درصد به ۳۰ درصد برساند و به تعهد خود عمل کند. این امر مایه ی خوشحالی و افتخار جامعه زنان توانمند کشور است.

وی اذعان داشت: صاحب نظران معتقدند در امور مدیریتی زنان بسیار دقیق تر،دست پاک تر و منظم تر از مردان هستند . هنگامی که زنان ثابت  کردند می توانند جامعه به آنها اعتماد می کند.

خنفری رعایت حجاب اسلامی  را از مهمترین شاخصه های ضروری برای حضور زنان در جامعه دانست و گفت:زنان برای حضور در جامعه  باید زینب گونه رفتار کنند . با رعایت حجاب اسلامی شان خود را بعنوان یک زن افزایش دهند.باید زن را بعنوان یک مدیر توانمند بشناسند نه بعنوان یک زن مدیر.

وی تعداد ۶۴ پروژه قابل افتتاح با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال ، ۱۰ پروژه کلنگ زنی با اعتبار بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال را ازجمله پروژه های هفته دولت در شهرستان کارون  عنوان کرد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا