اخبار خوزستان

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت: عملکرد دستگاه های اجرایی در خوزستان قابل توجه است

به گزارش کمیته اطلاع رسانی هفته دولت، جمال عالمی نیسی رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که شامگاه امروز در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد،درخصوص نمایشگاه دستاوردهای دولت اظهار داشت: کیفیت نمایشگاه نسبت به سال های پیش افزایش یافته است.

وی ادامه داد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی در معرفی دستاوردهای دولت از روش های نوین و فناوری استفاده کنند.

عالمی نیسی با بیان اینکه باید برای حضور پرشور مردم در نمایشگاه جاذبه ایجاد کرد، گفت:سازمان ها و ادارات باید حضور خود در نمایشگاه را فراتر از نصب بیلبورد و بنر کنند تا دستاوردهای دولت به خوبی منعکس شود.

وی درخصوص عملکرد دستگاه ها و ادارات استان نیز یادآور شد: عملکرد دستگاه های اجرایی در خوزستان قابل توجه است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان خوزستان در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: طبق بازدید و ارزیابی های صورت گرفته عملکرد برخی سازمان ها همچون جهادنصر و جهادکشاورزی به دلیل ارائه آمار و ارقام مطلوب است اما برخی دستگاه ها در پیشرفت و دستاوردهای دولت باید اهتمام ورزند.

وی با اعلام این خبر که بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد نیز در نمایشگاه حضور پررنگی دارند، خاطر نشان کرد:  بخش خصوصی با حضور خود نوید بکارگیری از فناوری در ارائه محصولات را داده است و تنها خواسته آنها از دولت حمایت می باشد.

عالمی نیسی در پایان گفت: در کنار نمایشگاه دستاوردهای دولت، به مدت سه شب برنامه های فرهنگی هنری شامل موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا