اخبار خوزستان

هدف‌گذاری من ۲۰ امتیاز درنیم‌فصل است/برخی بازیکنان جریمه می‌شوند


به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند جمعه‌شب پس از پیروزی تیمش در برابر پدیده مشهد در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: قبل از هر چیز لازم می‌دانم روز خبرنگار را به همه خبرنگاران آبادانی تبریک بگویم و شما در این پیروزی سهیم می‌دانم. به نظر من شما در کنار هواداران زحمت می‌کشید و در موفقیت تیم سهم به سزایی دارید.

وی افزود: بازی خوبی را امشب انجام دادیم. به علت اینکه دوست ندارم امتیاز خانگی از دست بدهیم رو به بازی بسته آوردیم تا به حریف هیچ موقعیتی ندهیم و خوشبختانه این‌گونه نیز شد.

کمالوند عنوان کرد: با بازگشت مرتضی اسدی به ترکیب اصلی و رهایی وی از بند مصدومیت، تیم روند مناسبی را به‌خصوص در فاز دفاعی به دست آورد. مشکل اصلی ما کمبود بازیکن است چراکه اکنون ما تقریباً ۱۴ – ۱۵ بازیکن در اختیار داریم و بیشتر از ۶ بازیکن نمی‌توانستیم جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: البته تمام نفراتی که در این فصل تاکنون جذب کرده‌ایم خوب بوده‌اند به همین دلیل است که تاکنون ۶ امتیاز از سه بازی به دست آوردیم. اعتقاد دارم اگر هفته گذشته آن اتفاقات نامطلوب در بازی با سایپا رخ نمی‌داد ما اکنون ۹ امتیازی بودیم.

کمالوند در خصوص تأثیر گرما روی حریف نیز گفت: شاید برخی‌ها عقیده داشته باشند که گرمای آبادان روی حریف تأثیر می‌گذارد ولی ما در این شرایط سخت گرما بیشتر از هر تیمی به میدان می‌رویم بنابراین این شرایط تأثیر بیشتری روی ما می‌گذارد تا حریف. اتفاقاً یکی از دلایل آسیب‌دیدگی بازیکنان ما نیز همین است که آن‌ها در این گرما و شرجی، آب بدن خود را از دست می‌دهند و مهیای آسیب‌دیدگی می‌شوند. باید شرایطی را مهیا کنیم که در مدتی که هوا گرم است تمرینات خود را به شهرهای دیگری منتقل کنیم تا بتوانیم از گرفتگی عضلات بازیکنان جلوگیری کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص آینده تیم خود نیز تصریح کرد: تیم فعلی با صنعت نفت موردنظر من هنوز فاصله دارد. من برای نیم‌فصل کسب ۲۰ امتیاز را هدف‌گذاری کرده‌ام که اگر به این عدد دست پیدا کنیم با قاطعیت می‌گویم که می‌توانیم نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داشته باشیم.

کمالوند افزود: برای نیم‌فصل برای تقویت تیم خود باید سه تا چهار بازیکن جذب کنیم. البته لازم می‌دانم که تشکر ویژه از هواداران و رسانه‌ها داشته باشم چراکه وقتی برخی بازیکنان را جذب کردیم برخی به دنبال ایجاد مشکل برای من بودند و از سوی رسانه‌ها و هواداران هیچ واکنش بدی ندیدم.

وی با اشاره به درگیری‌های پایان بازی بازیکنان دو تیم نیز گفت: از نماینده فدراسیون تشکر می‌کنم که به‌خوبی به موضوع ورود کرد و کار را به آرامش رساند ولی لازم می‌دانم چند بازیکن خود را جریمه کنیم تا بدانند وقتی ما سه امتیاز بازی را کسب کردیم نیازی به درگیری نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، امشب تیم‌های صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری دو بر صفر تیم آبادانی به پایان رسید.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا