اخبار خوزستان

مدارس لشکرآباد اهواز باید تجهیز شود


به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی دوشنبه‌شب در جلسه بررسی مشکلات منطقه لشکرآباد اهواز اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب اهواز که باید قبل از تابستان نسبت به ارتقای کیفیت آب شرب این منطقه اقدام می‌کرد، به دلیل برخی مشکلات موفق به این کار نشد.

وی افزود: با نصب پمپ‌های جدید و راه‌اندازی مخزن ۵۰ هزار مترمکعب در تصفیه‌خانه شماره دو اهواز، مشکل کیفیت و افت فشار مناطق مختلف شهر اهواز از جمله لشکرآباد در یک ماه آینده، رفع خواهد شد.

استاندار خوزستان همچنین بر تسریع در اجرای پروژه اصلاح شبکه فاضلاب و آب این منطقه تأکید کرد و گفت: شرکت آبفای اهواز باید هرچه سریع‌تر با جذب پیمانکار نسبت به اجرای این پروژه طی شش ماه باقی‌مانده از سال جاری اقدام کند.

در ادامه این جلسه شریعتی با تأکید بر اینکه فعالیت تجاری و جذب گردشگری خیابان انوشه لشکرآباد اهمیت زیادی پیدا کرده است، افزود: با این وجود نیاز است تا مالکان واحدهای تجاری و مسکونی لشکرآباد نسبت به نوسازی بافت‌های فرسوده خود اقدام کنند.

شریعتی اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان آمادگی دارد تا به متقاضیان واحدهای مسکونی و تجاری فرسوده تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد ارائه کند.

وی در ادامه نیز خواستار تجهیز امکانات مدارس موجود در لشکرآباد از سوی اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان شد و گفت: تقویت روشنایی معابر، خیابان‌ها و نیز حضور فعال پلیس در مبارزه با عرضه مواد مخدر در این منطقه امری مهم و باید به‌صورت جدی اجرا شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: ظرف یک ماه آینده هیئتی متشکل از مدیرکل امور شهری و معتمدین محلی از منطقه بازید مجدد داشته باشند و گزارش اقدامات صورت گرفته را برای پیگیری هرچه بیشتر به دفتر استاندار ارسال کنند.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا