اخبار خوزستان

رمز موفقیت دولت عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است


 به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجید شرفی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شادگان که در محل مسجد حضرت امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با برکت امام هشتم، حضرت امام رضا (ع) با بیان خصوصیتی از آن امام همام اظهار کرد: هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مصداق بارز و مظهر روشن صداقت و عطوفت بود.

وی، امام هشتم را احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) توصیف کرد و افزود: حضور امام رضا (ع) در کشورمان، برکتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همه ما باید قدردان این اسوه تقوی باشیم.

خطیب جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به ۱۶ مردادماه سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی نقش تأثیرگذار و کلیدی در روند توسعه علمی کشور داشته و موجب شکوفایی و پیشرفت نظام در صحنه‌های مختلف شده است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی برخواسته از انقلاب اسلامی با ارائه خدمات عملی خود سهمی به سزایی در رشد و توسعه کشور ایفا می‌کند که این اقدامات امیدوارکننده است.

حجت‌الاسلام شرفی در ادامه خطبه‌های خود با اشاره به فرارسیدن روز ۱۷ مردادماه به عنوان روز خبرنگار و شهادت شهید محمود صارمی گفت: خبرنگاری شغلی مقدس، حساس، مهم و تاثیرگذار، اما طاقت فرسا و پردردسر است.

وی، روز خبرنگار را رسالت مهم این قشر در جامعه مهم دانست و بیان کرد: پیگیری مطالبات جامعه و مردم بر اساس اخلاق اسلامی و حرفه‌ای یکی از مأموریت‌های خبرنگاران است که در این راستا رسالت مهم و سنگینی بر دوش خبرنگاران قرار دارد.

خطیب جمعه شادگان، خبرنگاران را سربازان عرصه اطلاع‌رسانی عنوان کرد و افزود: فعالان عرصه خبر نیروهای توانمند، ارزشمند و سرمایه‌های گران‌قدری هستند که باید از این قشر به خوبی حمایت شود.

وی در فراز دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم رئیس‌جمهور اظهار کرد: نصایح و توصیه‌های ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی کاربردی هستند که اجرای آن می‌تواند راهگشای دولت دوازدهم در چهار سال آینده باشد.

حجت‌الاسلام شرفی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه انتظار جدی مقام معظم رهبری از رئیس‌جمهور، حل مشکلات معیشتی مردم به خصوص معضل بیکاری است، عنوان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نکات متعددی در برداشت که از جمله آن‌ها توجه به مسائل داخلی، معیشت مردم و حل مشکلات آنان است.

خطیب جمعه شادگان در پایان گفت: دولت دوازدهم با سرلوحه قرار دادن این محورهای اصلی می‌تواند آینده خوبی را در مقابله با مستکبران، تعامل با دنیا داشته باشد.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا