اخبار خوزستان

بیمارستان شفای اهواز باید تخریب شود


به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز در جلسه پیگیری تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام در خوزستان اظهار کرد: بنیاد مسکن و فرمانداری‌ها جلسه‌ای مشترک برگزار و ظرف یک هفته بر اساس سهمیه، متقاضیان دریافت وام بلاعوض مسکن روستایی را جمع‌بندی کنند.

وی در ارتباط با جابجایی بیمارستان شفا گفت: ساختمان بیمارستان شفای اهواز با قدمت ۶۰ تا ۷۰ سال باید تخریب شود و زمین بیمارستان هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

شریعتی بیان کرد: برای دوخطه شدن راه‌آهن بندر امام به خرمشهر، فولاد خوزستان، منطقه آزاد و شرکت فولاد جهان‌آرا باید همکاری کنند. فولاد جهان‌آرا اعلام می‌کند که طرح خوب است ولی همکاری نمی‌کند و دو همکار دیگر اعلام کردند که سهم آن را خریداری می‌کنند ولی بعد افتتاح فولاد جهان‌آرا باید سنگ‌آهن را خریداری کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: تصمیم گرفته‌شده تا دوخطه شدن راه‌آهن خرمشهر به اهواز لغو و به بندر امام به خرمشهر کمک شود که کمیسیون تطبیق مجلس با آن موافقت نکرد و اعلام کرده ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تعیین شده که دولت از محل اعتبارات فروش فولاد تأمین می‌کند برای همان خرمشهر به اهواز است و قابل تغییر آن نیست.

شریعتی گفت: تیم اقتصادی برای تائید طرح‌های سرمایه‌گذاری با همکاری بنیاد برکت تجدیدنظر داشته باشد چون از یک هزار میلیارد تومان طرح تعریف شده فقط ۹۰ میلیارد تومان آن تصویب شده است.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا