اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

معاون مرکز ارتباطات مردمی (سامد) بازرسی استانداری خوزستان: هدف سامانه سامد کاهش مراجعات حضوری مردم است

به گزارش خوز ۲۴ حمید لویمی با بیان اینکه هدف سامد پایین آمدن حضور مردم است اظهارکرد:تعداد مراجعات حضوری به سامد از ۵۰۰ مورد به ۴۵۸ مورد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود:تعداد مکاتبات پستی و مکاتباتی که از طریق استاندار به سامد ارجاع شده است از ۶ مورد به ۵۲۲ مورد افزایش داشته است همچنین ۱۶۷ درخواست طی مراسماتی که استاندار و معاونان استاندار حضور پیدا کرده به سامد ارجاعه داده شده است.

لویمی بیان کرد: به طور کلی یک هزار و ۶۰۶ درخواست در بهار ۹۶ و ۲ هزار و ۱۳۱ درخواست نیز تابستان ۹۶ ثبت شده که نسبت به زمان مشابه ۲۵ درصد افزایش داشته است.

معاون مرکز ارتباطات مردمی (سامد) بازرسی استانداری خوزستان گفت: بیشترین درخواست های مردمی مربوط به درخواست های بانکی است که ۴۸۹ مورد بوده و شامل درخواست وام با سود کم، وام قرض الحسنه و … است این مورد ۲۳ درصد فراوانی را تشکیل می دهد.

لویمی درخواست اشتغال را دومین درخواست متقاضیان اعلام کرد و گفت: ۳۶۷ درخواست اشتغال تاکنون داشته ایم که ۱۷ درصد فراوانی درخواست ها مربوط به حوزه اشتغال است همچنین درخواست کمک مالی با ۲۷۱ مورد و درخواست ها درحوزه درمان و بهداشت با ۱۲۱ مورد به ترتیب سومین و چهارمین مورد از بیشترین درخواست های شهروندان است.

وی تصریح کرد: ۷۸مورد درخواست تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گرفتن که در در رده پنجم فراوانی درخواست ها قرار دارند و بخشودگی جریمه وام با ۵۰ مورد درخواست بخشودگی ششمین درخواست مردم از سامد است.

معاون مرکز ارتباطات مردمی (سامد) بازرسی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: ۶۵درخواست احداث و ترمیم راه روستایی و امکانت روستایی، ۴۳۲ مورد درخواست تبدیل وضعیت شغلی، ۴۰ درخواشت بازگشت به کار و ۲۸ درخواست انتقال محل خدمت از دیگر درخواست های مردمی در تماس با سامد بوده است.

همچنین برقراری مستمری، تاخیر در پرداخت حقوق و مزایا، آبرسانی و آب آشامیدنی، رسیدگی به فاضلاب شهری، به طور کلی یک درصد کل درخواست ها را تشکیل می دهند.

لویمی یادآورشد:دستگاهایی که دارای بالاترین پاسخ داده شده به درخواست ها هستند شامل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با پاسخ به ۲۵۷ مورد از ۲۶۰ مورد درخواست در صدر پاسخ دهندگان به درخواستها قرار دارد.

وی ادامه داد: به ترتیب اداره کل بهزیستی خوزستان، مدیریت شعب بانک ملت خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی،بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیریت شعب بانک صادرات، شرکت توزیع نیروی برق اهواز و استان، شرکت مخابرات خوزستان و اداره کل شهر سازی از دیگر دستگاه هایی هستند که پاسخگوی درخواست های مردمی بوده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا