اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: نمایشگاه تخصصی نفت فرصتی برای تقویت تولیدات داخلی و بالندگی صنعت نفت است

به گزارش خوز 24 به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، محسن دهان‌زاده، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه نفت و گاز نقش بسیار مهمی در توسعه و ارتقای این صنایع ایفا می‌کنند و می‌توان کارکردهای آن را در چند بخش تقسیم‌ بندی کرد. 

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت فرصتی برای معرفی شرکت‌های دانش بنیان و  فناوری‌های نوین و جدید است، عنوان کرد: این نمایشگاه فرصتی برای معرفی شرکت‌های دانش بنیانی است که در عرصه نفت و گاز ورود کرده‌اند و اقدامات موثری را در بخش‌های بالادستی انجام داده‌اند.

به گفته مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نمایش آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های روز مرتبط با صنعت نفت از سوی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه منجر به افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و بهبود فرایندها در این صنعت خواهد شد.

دهان‌زاده، یکی دیگر از کارکردهای مهم برپایی رویدادهای نمایشگاهی را تبادل دانش و تجربیات میان شرکت‌ها دانست و تصریح کرد: نمایشگاه بستر مناسبی برای برقراری ارتباط میان متخصصان، مهندسان و مدیران صنعت نفت است که این تعامل منجر به تبادل دانش و تجربیات این عرصه خواهد شد؛ افزون بر آن فرصتی را برای یادگیری و آشنایی با رویکردهای نوین در حوزه فعالیت مدیران، صنعتگران و کارکنان صنعت نفت فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: جذب سرمایه‌گذار و توسعه همکاری‌های بین‌المللی سومین کارکرد مهم این نمایشگاه است، برخی شرکت‌های حاضر دارای شرکای تجاری خارجی هستند که به واسطه آن‌ها می‌توان برخی کالاها و پکیج‌های مورد نیاز  صنعت نفت را که دانش آن‌ها هنوز در کشور تدوین نشده، تأمین کرد.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نمایشگاه را فرصتی برای نمایش توانمندی‌های داخلی خواند و خاطرنشان کرد: شرکت‌هایی که در زمینه تجهیزات و خدمات فنی سوابقی دارند، امکان نمایش توانمندی‌های خود را در این رویدادها پیدا می‌کنند.

به گفته دهان‌زاده، شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با احصاء نیازمندی‌ سایر شرکت‌ها، می‌توانند با یکدیگر به عنوان یک کنسرسیوم وارد کار شده و فرصت‌های شغلی جدیدی می‌یابند.

وی با اشاره به فراهم آمدن فرصت و  امکانی برای رصد، تحلیل و رقابت در بازار توسط شرکت‌های حاضر در رویدادهای نمایشگاهی گفت: شرکت‌ها با حضور در نمایشگاه‌‌ها، محصولات مورد نیاز در بالادست و پایین دست صنعت نفت را شناسایی می‌کنند و در این عرصه با قدرت بیشتری وارد می‌شوند.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان نمایشگاه تخصصی صنعت نفت را سکوی ارتباطی و تبلیغاتی خواند که نقش حیاتی در رشد، پویایی و بالندگی صنعت نفت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا