اخبار ویژه

به ازای هر خون شهید ده‌ها موشک بر سر تروریست‌ها فرود می‌آید

به گزارش پایگاه خبری خوز۲۴ آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در این شهرستان با تبریک این عید بزرگ اسلامی و اشاره به اقدام موشکی سپاه پاسداران در هدف قرار دادن گروه تروریستی داعش در سوریه اظهار کرد: این اقدام و حرکت یک پاسخ به حرکت تروریستی انجام شده در تهران بود و با فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفت.

وی با اشاره به تلفات تروریست‌ها حمله موشکی سپاه پاسداران افزود: این اقدام یک پیش‌زمینه و پاسخ کوبنده سران حامی تروریست و روسای آن را پشیمان کرد و در صورتی‌که این اقدامات را تکرار کنند به ازای هر خون ده‌ها موشک بر سرشان فرود می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به وضعیت منطقه ادامه داد: مسائل موجود در منطقه به ویژه در کشور یمن باعث شیوع بیماری وبا شده و این به دلیل حملات هواپیماهای سعودی-آمریکایی است که با حرکت‌های خود زمینه را برای شیوع این بیماری فراهم کرد و بسیاری از مردم را به کام مرگ کشانده‌اند.

آیت‌الله جزایری با تاکید بر کمک رسانی مردم و نمازگزاران به مردم مورد ظلم واقع شده یمن و ارسال وجوه به شماره حساب مربوطه گفت: این اقدامات از طرف مردم نوع‌دوست کشورمان باعث رفع مشکلات و بیماری‌های این کشور و درمان آنها خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا