اخبار خوزستان

برخی شرکت ها از ارتقای سطح کنکور در خوزستان حمایت نکردند


به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین حسین زاده پیش از ظهر امروز در جلسه ارتقای جایگاه کنکور خوزستان اظهار کرد: در بحث آموزش و پرورش، همه می دانیم که امکانات آنها در مقابل برنامه ها، مطالبات مردم و سایر حوزه هایی که آموزش و پرورش در آن دخیل هست، جوابگو نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه شاخص های ما در آموزش و پرورش کشور پائین بوده ولی در شرایط فعلی روند رو به رشدی را آغاز کرده و امیدوارم با طرح و برنامه هایی که در این راستا شروع شده، بتوانیم جایگاه خود را بیش از پیش ارتقا دهیم و باید مستمر باشند.

حسین زاده عنوان کرد: مقرر شده بود برخی دستگاه ها پشتیبانی مالی در راستای حمایت از اجرای طرح های تقویت کنکور داشته باشند. چندین جلسه متاسفانه برگزار شد و خیلی ها شرکت کردند ولی از نظر پشتیبانی اتفاق خاصی رخ نداد که استاندار اعلام کرد با مسئولان دستگاه ها برای تعیین تکلیف جلسه برگزار کنید.

معاون سیاسی – اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: دستگاه ها یا می توانند کمک کنند یا اینکه خیر و باید این تکلیف را مشخص کنند. پیشنهاد می کنم که مشخص شود در حوزه های فرهنگی، اجتماعی یا غیره یک اعتبار خاص سالانه پرداخت و ترتیب هزینه آن هم مشخص شود. به عبارتی ارتباط و همکاری مالی این دستگاه ها در حوزه های فوق با تعیین یک روال مشخص باشد.
 


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا