ایران و جهان

هنگام‌پور: فدراسیون بسکتبال داوران ترسو را به میدان نفرستد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا هنگام‌پور امشب پس از شکست تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به تیم و هواداران بسکتبال شهرداری گرگان این پیروزی را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: گرگان تیم بسکتبال و هواداران بسیار خوب و قوی دارد و ما هم در این بازی جنگیدیم ولی نتوانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس تاکید کرد: بازی بسیار زیبایی بود و من فکر می‌کنم بازی به صورتی بود که تماشاگران از این بازی لذت بردند.

هنگام‌پور در خصوص اعتراضاتش به تیم داوری این دیدار، تصریح کرد: تماشاگران سرمایه اصلی ورزش هستند اما داورانی که بازی را قضاوت می‌کنند نباید بترسند.

وی اضافه کرد: زمانی که توپ در سیر نزولی قرار دارد، به شیشه برخورد کرده و به سمت حلقه در حال حرکت است هر دستی به توپ لمس شود آن دو امتیاز باید برای تیم حمله‌کننده ثبت شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: در آن صحنه‌ای که به این موضوع اعتراض داشتم آن دو امتیاز حق مسلم ما بود.

هنگام‌پور متذکر شد: من قبول دارم که باختیم و مسوولیت باخت با سرمربی تیم است اما حرف من این است نباید حق مسلم تیم را از آن تیم بگیرند.

وی گفت: من نسبت به این مسئله اعتراض داشتم و داوران هم می‌گویند ممکن است ما اشتباه کرده باشیم اما من فکر می‌کنم برای این بازی فدراسیون داوران قوی انتخاب نکرده بود و فکر می‌کرد یک بازی یک طرفه است و هر داوری می‌تواند این دیدار را قضاوت کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در خصوص بیانش به میز داوری و نماینده فدراسیون در اواسط بازی که گفته بود صدها بار گفته‌ام داور ترسو برای بازی‌ها انتخاب نکنید، تاکید کرد: زمانی که داور جو تماشاگران را می‌بیند ممکن است بترسد.

هنگام‌پور بیان کرد: وقتی تجربه نداشته باشند ترس از این هواداران رخ می‌دهد و متاسفانه در این بازی این اتفاق رخ داد.

وی اضافه کرد: در هر صورت من این پیروزی را به استاد خودم آقای «شاهین‌طبع» و هواداران بسکتبال تبریک می‌گویم و من از دیدن این عشق به بسکتبال در این شهر لذت می‌برم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا