ایران و جهان

عظیمی: دیدار با بهداد سلیمی برای ائتلاف نبود/اعزام ژوبین ربطی به فدراسیون ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طی چند روز گذشته خبری منتشر شد، مبنی براینکه ندا ژوبین دختر رزمی کار کرمانشاهی در مسابقات جهانی آذربایجان به مدال طلا دست یافت و پس از بازگشت به ایران هیچ‌کدام از مسئولان فدراسیون و هیات استان کرمانشاه به استقبال وی نرفته‌اند و تنها خانواده وی به استقبال ژوبین رفته اند. حواشی این خبر این روزها به قدری زیاد بود که ما برای رسیدن به اصل ماجرا به سراغ ندا ژوبین رفتیم. ضمن اینکه حواشی برای وی به وجود آمده مبنی براینکه اصلا ژوبین در این مسابقات مبارزه نکرده و مدالی که به او اهدا شده صوری بوده است اما او تمام این حواشی را تکذیب کرد و مدعی شد که حکم قهرمانی مسابقات جهان را نیز دارد. برای روشن شدن افکار عمومی و رسیدن به واقعیت با سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی تماس گرفتیم که او نیز مدعی شد ژوبین به صورت غیرقانونی راهی این رقابت ها شده است.

شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا طی یک ماه اخیر فدراسیون ورزش‌های رزمی اعزام برون مرزی داشته یا خیر، گفت: بنده از ۲۱ اردیبهشت ماه سرپرستی فدراسیون ورزش های رزمی را برعهده گرفته‌ام. از روزی که مسئولیت را برعهده گرفته‌ام تا به این لحظه هیچ اعزامی نداشته‌ایم. 

وی در پاسخ به این سوال که ندا ژوبین یکی از کیک بوکسینگ کاران مدعی شده که در مسابقات جهانی باکو حضور پیدا کرده است و آیا اعزام این ورزشکار با مجوز شورای برون مرزی فدراسیون بوده است یا خیر گفت: ما اطلاع نداریم که ژوبین در قالب چه تیمی راهی این مسابقات شده است. در واقع فدراسیون باید پاسخگوی اعزام هایی باشد که با مجوز فدراسیون به مسابقات بین المللی اعزام شده است. اینکه ژوبین با چه تیمی و در قالب چه تیمی به مسابقات باکو رفته ارتباطی به فدراسیون ورزش‌های رزمی ندارد و ما نمی‌توانیم در مورد اعزام وی اظهار نظر کنیم. ما هیچ اطلاعای از این اعزام نداریم و در واقع او به صورت آازد به مسابقات رفته و این اعزام غیر قانونی است.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در پاسخ به این سوال که پس از سرپرستی شما در این فدراسیون تغییراتی ایجاد شده که آخرین تغییرات هم برکناری سرپرست دبیری فدراسیون بوده، دلیل این تغییرات چیست، اظهار داشت: چنین تغییراتی عرف معمول است. ما می‌خواهیم اگر فرصت شد در فضای دیگر از او استفاده کنیم. تلاش می‌کنیم فضایی برای وی باز شود و از تجربیات دبیر سابق استفاده کنیم.

عظیمی در پاسخ به این سوال که شما در روزهای ابتدایی که مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفتید، مدعی شدید که ماموریت دارید تا انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی را برگزار کنید، اما گویا این روزها درگیر مسائل دیگر هستید و دیداری با بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری داشتید و این طور گفته می‌شود که در راستای ائتلاف با دیگر کاندید‌های فدراسیون وزنه برداری هستید، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: دیدار با بهداد سلیمی چه مشکلی میتواند داشته باشد؟ بهداد از قهرمانان کشورمان است و یک دیار دوستانه داشتیم. سوال من این است که برای ورود و خروج در فدراسیون با ورزشکاران باید با چه کسی هماهنگ شود؟به هر حال ما یک دیدار دوستانه داشتیم و ائتلافی هم در کا رنیست.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا