اخبار خوزستانتیتر یکستون وسطفرهنگی

برگزاری همایش روز دختر در اهواز

 

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ از اهواز، این جشن امروز شنبه (۱۵ تیرماه) با حضور حداکثری دختران در حسینیه ثارالله اهواز برگزارشد.

 

دهه کرامت به معنای دهه ای پر از خیر و برکت است، چرا که میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در ابتدای این دهه و میلاد حضرت علی بن موسی رضا علیه الاسلام در پایان آن قرار دارد.

 

مولود خوانی، شعر خوانی، مسابقه و قرعه کشی و همچنین سخنرانی خطیب دینی حجت السلام حسن زاده با موضوع دختر و جایگاه آن  در اسلام بخشی از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

 

حضور پرشور و بانشاط دختران اهوازی در این مراسم که منتخبی از دختران موفق در حوزه های علمی، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی بودند از جاذبه های دیدنی این آئین بود.

 

سیده فرانک موسوی ، مدیرکل بانوان استانداری خوزستان  در حاشیه برپایی این همایش میلاد بانوی کرامت ،اختر فروزان آسمان اهل بیت « حضرت فاطمه معصومه  (س) » و ایام پربرکت دهه کرامت را به مردم خوزستان به ویژه دختران این دیار قهرمان پرور تبریک و تهنیت گفت  و اظهار امیدواری کرد در این ایام طنین انداز شدن عطر شمیم رضوی از  فرصت ناب ترویج سبک زندگی ایرانی –اسلامی، تقویت همبستگی، مودت و خودسازی بهره مند شویم.

 

موسوی با در نظر گرفتن استعدادها و پتانسیل های فکری، فرهنگی و اقتصادی بانوان استان خاطرنشان کرد: ظرفیت های عظیم و توانمندی های منحصر به فرد بانوان در عرصه های مختلف یک پتانسیل ویژه است که با برنامه ریزی لازم در راستای جامعه متعالی می توان از آن بهره برد.

 

در پایان این مراسم نیز، تعدادی از دختران برتر در زمینه فرهنگی، ورزشی و علمی کلانشهر اهواز  با اهدای هدایایی تجلیل شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا