ایران و جهان

برخی مسؤولین در پشتیبانی از ولایت‌فقیه لنگ می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی امروز در مراسم سالگرد شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه با اشاره به فتنه‌های پشت سر هم در سال ۶۰ اظهار کرد: دشمن در همان سال‌های اول انقلاب برای سرکوبی نوزاد انقلاب دست به ترور شخصیت‌های انقلابی و مسؤولین زدند که هرکدام از شهدا به‌اندازه یک کشور بودند.

وی با بیان اینکه رهبری نیز از دسترس ترور دشمن در امام نبود و ایشان نیز به دلیل انفجار در محل سخنرانی‌شان مجروح شدند، گفت: امروز دست غیب خدا را متوجه می‌شویم که خواست تا امام خامنه‌ای را حفظ کرده و امروز به‌عنوان ولی امر مسلمین سکان‌دار انقلاب باشند.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه دل شهیدان انصاری و نورانی برای خدمت به مردم می‌تپید، گفت: برگزاری یادواره شهدا صرفاً برای برگزاری یک مراسم یادبود نیست بلکه باید در این مراسم‌ها از ویژگی‌های شهدا و رسم‌ زندگی‌ آنان به مردم و جوانان، مطالبی مدون و درست مطرح شود.

روحانی با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی در مقابل مردم متواضع و افتاده بودند، خاطرنشان کرد: امروز مردم از مسؤولین تواضع و خدمت خالصانه برای مردم و کشور را طلب می‌کنند و این حق جامعه از مسؤولین است.

وی با تأکید بر حفظ و حراست از انقلاب و پشتیبانی از ولایت‌فقیه تصریح کرد: دست نفاق آن روزهای اول انقلاب باعث شد تا شخصیت‌های بزرگ انقلاب و مردم مظلوم، ترور شوند و برخی در ظاهر شعار انقلابی و ولایتی بودن را سر می‌دادند ولی دستشان به خون ملت آغشته شد و برخی افراد و مسؤولین امروز نیز در پشتیبانی از ولایت‌فقیه لنگ می‌زنند.

امام‌جمعه رودسر زمان‌شناسی را یکی از ویژگی‌های بارز شهدا دانست و گفت: شهدا دنیا و مال را رها کردند و برای آزادگی امروز و آیندگان انقلاب جانانه روبروی دشمن ایستادند تا آن‌ها را از نفس انداختند‌.

روحانی با بیان اینکه خیلی از کشورها غبطه داشتن رهبری مانند امام خامنه‌ای را می‌خورند، افزود: رهبری بارها درباره اقتصاد کشور و نحوه برخورد با دشمن تذکر دادند ولی متأسفانه گوش شنوای خوبی برای گوش دادن به تذکرات رهبری و اجرای برنامه‌ها وجود نداشت یا کمرنگ بود.

وی با بیان اینکه هر مسؤولی که جهادی عمل کند طبیعتاً مانند شهیدان انصاری و نورانی دشمن دارد، خاطرنشان کرد: نیاز امروز جامعه حضور میدانی و اقدام جهادی مسؤولین است تا وضعیت کشور را از وجود مشکلات موجود در جامعه رها کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا