اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسطفرهنگی

توسط مواکب حسینی انجام می شود: تهیه اقلام ضروری با توجه به نیاز مردم مناطق سیل زده

حجت الاسلام و المسلمین موسوی، امروز شنبه(۷ فروردین ماه) در حاشیه بازدید از موکب حرم تا ظهور استان کرمان که در ایستگاه راه آهن اهواز مستقر بودند، اظهار کرد: در طول مدت خدمت رسانی مواکب به سیل زدگان استان، از هیچ اعتبار دولتی استفاده نشده و نخواهد شد و همه هزینه‌ها از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

 

وی افزود: برای ارزیابی دقیق تر از نیازمندی‌ها و نحوه کمک به سیل زدگان به مناطق درگیر سیل رفته و از آنها بازدید شد تا اقلام ضروری را با توجه به نیاز مردم همان منطقه تأمین کنیم.

 

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان عنوان کرد: این موکب‌ها به صورت داوطلب و در پی فراخوان عمومی برای کمک رسانی به هموطنان سیل زده در خوزستان با تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مناطق درگیر سیلاب، اردوگاه‌های اسکان اضطراری، پادگان‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس در ۹۰ نقطه مشغول به سیل زدگان خدمت رسانی می‌کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مواکب مردمی از استان‌های کرمان، فارس، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، یزد، تهران، خراسان رضوی، هرمزگان، همدان، بوشهر، اصفهان، زنجان، آذربایجان غربی، البرز و سمنان در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده در مناطق روستایی شوش، شوشتر، دشت آزادگان، حمیدیه، الهایی، هویزه و بستان هستند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: درحال حاضر مواکب به صورت مستمر در حال انجام خدمترسانی و تهیه و توزیع اقلام ضروری در میان سیل زدگان هستند و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

 

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان در پایان از فعالیت ها و تلاش های مجاهدانه همراه با عرق میهن پرستی و نوع دوستی کلیه خادمین مواکب که از سرتاسر کشور به کمک مردم خوزستان آمده اند، تقدیر و تشکر کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا