ایران و جهان

فعالیت چشمگیر موکب‌ها در میان سیل زدگان/ ۵۴ موکب در مناطق سیل زده لرستان مستقر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جمشید گودرزی نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در منطقه سیل زده پلدختر و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان عصر امروز با نماینده ولی فقیه استان لرستان دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله میرعمادی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب ستاد بازسازی عتبات عالیات در جریان سیل اخیر، اظهار داشت: خدمات موکب‌ها در پخت غذا و و توزیع آن در میان سیل زدگان چشمگیر بوده است.

وی افزود:: با توجه به تجربه ارزشمند موکب‌ها در اربعین حسینی، پیشنهاد می‌شود از سوی مسوولان عالی رتبه مصوب شود که در مواقع حوادث غیرمترقبه مانند، سیل و زلزله و … مسئولیت تغذیه و پخت غذا به صورت متمرکز بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انتظار می‌رود فعالیت موکب‌ها تا تعیین اسکان موقت سیل زدگان ادامه پیدا کند.

استقرار ۵۴ موکب در مناطق سیل زده لرستان

در ادامه جمید گودرزی نیز اظهار داشت: در مجموع تعداد ۵۴ موکب تا کنون در مناطق سیل زده مستقر شده اند. و در این مدت دو میلیون پرس غذا گرم در بین مردم سیل زده استان توزیع شده است. 

وی افزود: در این ایام ۵ نانوایی که به صورت شبانه روز در مناطق سیل زده استان استقرار یافته و خدمات رسانی می‌کنند.

نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت:همچنین ۵ قالیشویی در مناطق سیل زده استان استقرار یافته و ۶ هزار تخته فرش تا کنون شستشو شده است  

گودرزی یادآور شد: هم چنین ساخت۱۴ واحد منزل در چم حسین و تهیه ۷ جهیزیه و همچنین برپایی مراسم جشن عروسی در چم مهر پلدختر و تعمیر وسایل منزل سیل زدگان از دیگر خدماتی بوده که صورت گرفته و در دستور کار است.

انتهای پیام/ 


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا