ایران و جهان

حامیان داعش به دنبال کشاندن ناآرامی به ایران هستند/هدف رژیم آل‌سعود وارد کردن ناآرامی به ایران به منظور جبران شکست در یمن است

حجت‌الاسلام حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پرند با اشاره به حضور ترامپ در خاورمیانه اظهار داشت: با سفر اخیری که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه و عربستان داشت می‌توان پی برد که تنش‌های خاصی در منطقه در حال رخ دادن است و این تنش‌ها و آشفتگی‌ها در خلیج فارس رخ داده است و سعی می‌کنند با اینگونه حوادث  به اهداف شوم خود برسند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است و می‌بینیم که رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی و عربستان بارها به این موضوع اشاره کردند و سعی کردند تا ناامنی و هرج و مرج را به داخل خاک ایران بکشانند.

نماینده مردم پرند، رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روزها شاهد شکست سیاست‌های عربستان سعودی و همپیمانانش در سوریه، عراق و یمن هستیم و به منظور جبران این خسارت‌ها سعی کردند تا ناآرامی را به داخل ایران سوق دهند و خانه ملت و حرم مطهر را برای رسیدن به برنامه‌های شوم خود انتخاب کردند که به حول قوه الهی به اهدافشان نرسیدند، چراکه قوه و نیروی خداوند نقشه‌های شوم آنها را با شکست مواجه ساخت.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص این حادثه تروریستی، مطرح کرد:  زمانی که هواپیماهای رژیم بعثی عراق فرودگاه تهران را بمباران کردند امام خمینی(ره) فرمودند که سنگی انداخت و رفت.

نوروزی اضافه کرد: مقام معظم رهبری هم از حادثه روز گذشته مجلس تعبیر به ترقه‌بازی کردند؛ در هر حال این حرکت مذبوحانه انجام و خنثی شد و همه جهانیان به این مطلب دست یافتند که ایران خودش قربانی تروریسم است، امیدوارم حکام منطقه به اتحاد و امنیت در خاورمیانه بزرگ فکر کنند.

انتهای پیام/ذ


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا