اخبار خوزستاناخبار ویژه

حضور ملائکه وار بانوان خیر استان در جشن گلریزان/دست های مهربان خیران شادی بخش دل های بی قرار

به گزارش خوز۲۴ شب گذشته جمعی از بانوان خیر استان همت خود را برای آزادی دو بانوی گرفتار در زندان های استان جمع کرده و با برگزاری جشن گلریزان در این عمل حسنه مشارکت داشتند.

قدرت الله هاشم نیا در گفتگو با خوز۲۴ با اشاره به اینکه جشن گلریزان جهت آزادی زنان و سادات مرتکب جرائم غیرعمد برگزار شده گفت: اطمینان دارم دل های مهربان شادی بخش خانواده های این افراد خواهد بود.

وی با بیان اینکه حدود ۲۹۰ زندانی جرائم غیر عمد داریم، ادامه داد: برای آزادی این افراد نیازمند ۲۰ میلیارد تومان هستیم از همین رو در ماه رمضان ۴۰ جشن گلریزان برگزار می شود.

هاشم نیا با دعوت از تمام خیران برای حضور در جشن گلریزان ۳۰ خردادماه تصریح کرد: امیدواریم دست کم نیمی از این زندانیان با دستان خیران به آغوش خانواده ها باز گردند.

 

فرانک موسوی مدیرکل بانوان استانداری خوزستان نیز در گفتگو با خوز۲۴ با اشاره به اینکه فرهنگ کار خیر باید در ما نهادینه شود گفت: انفاق و بخشش سیره ائمه ما است.

وی با بیان اینکه در صدد بازگرداندن آرامش به خانواده های این زندانیان هستیم، ادامه داد: این کمک در واقع به پالایش روح ما هم کمک می کند.همانطور که پیامبر می فرمایند سه نمونه دست داریم؛ دست دهنده، گیرنده و نگه دارنده، که مهم ترین آنها دست دهنده است.

موسوی این گونه جشن ها را باعث ارتقاء معنویت دانست و خاطر نشان کرد: این جشن با مشارکت ستاد دیه استان و اداره کل بانوان استانداری برگزار شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا