اخبار خوزستان

تحت زعامت رهبر معظم انقلاب راه امام (ره) را ادامه خواهیم داد


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی شامگاه امروز در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد حضرت امیر المومنین(ع) ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهدای قیام خونین پانزده خرداد اظهار کرد: نام و یاد امام راحل تا همیشه زنده و جاوید است.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) در دل تمامی اقشار مختلف جامعه جای دارد، افزود: ملت بزرگ ایران هیچگاه این بزرگ‌ مرد آزاده جهان را فراموش نخواهند کرد و راه و هدف ایشان همیشه سرلوحه‌ کارها قرار خواهد گرفت و همچنان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه شادگان بیان کرد: با گذشت ۲۸ سال از عروج ملکوتی آن امام همام نه تنها عشق، ارادت و وفاداری ملت کمرنگ نشده است بلکه هر سال مراسم بزرگداشت با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با ارتحال این مرد بزرگ و الهی، خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای زعامت و رهبری جامعه ‌اسلامی را به عهده گرفتند و کشتی انقلاب را در مسیر واقعی خود به حرکت در آوردند.‌

حجت الاسلام با بیان اینکه انتخاب مقام معظم رهبری پس از امام خمینی(ره) اقتدار و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را نشان داد زیرا که بعضی ها فکر می کردند با رحلت امام، انقلاب از بین خواهد رفت، تاکید کرد: دوست و دشمن می گوید امام احیاگر قرن اخیر بود که تحولات عظیمی را در دنیا به وجود آورد و امروز دنبال روی صدیق ایشان مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه شادگان در ادامه، واقعه ۱۵ خرداد ۴۲ را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز مهم سرآغار قیام ملت ایران برای سرنگونی رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

حت الاسلام شرفی در پایان از حضور باشکوه مردم شادگان در مراسم ارتحال امام تشکر کرد و گفت: باید قدردان تبیعت مردم از امام و رهبری باشیم و در جهان نابسامان امروز با حفظ این وابستگی و علاقه گامهای خود را در صیانت از انقلاب و ولایت محکم برداریم.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا